Przetargi.pl
Dozór budynków w okresie 01-10-2009 do 30-09-2010 z podziałem na zadania: 1) RDW Tarnów w miejscowościach Tarnów, Sieradza, Ciężkowice; 2) RDW Nowy Sącz w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70

Zarząd Nieruchomości Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-085 Kraków, Głowackiego 56
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6380390 , fax. 012 6230249
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie
    Głowackiego 56 56
    31-085 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6380390, fax. 012 6230249
    REGON: 00058889000122
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór budynków w okresie 01-10-2009 do 30-09-2010 z podziałem na zadania: 1) RDW Tarnów w miejscowościach Tarnów, Sieradza, Ciężkowice; 2) RDW Nowy Sącz w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dozór polega na bezpośrednim zabezpieczeniu oddanej do dozorowania części przedmiotowego obiektu w ściśle określonych godzinach. Zadanie nr 1 RDW Tarnów - Budynek administracyjny wraz z terenem przyległym i garażami w Tarnowie przy ulicy Ostrogskich 5 a - Budynek administracyjny wraz z terenem przyległym i wiatami magazynowymi w Sieradzy 229, 33-240 Żabno - Budynek administracyjny wraz z terenem przyległym i wiatami magazynowymi w Ciężkowicach przy ulicy Równej 10 Zadanie nr 2 RDW Nowy Sącz - Budynek administracyjny wraz z garażem, archiwum i przyległym terenem Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych e) ponadto spełniają warunki dodatkowe: - doświadczenie zawodowe tj. udokumentowane wykonanie co najmniej pięciu usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. winny przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki o ile wartość zamówienia przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek). 3. Oświadczenie wykonawcy o akceptacji projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy do oferty należy załączyć projekt umowy stanowiący zał. nr 4 do niniejszej SIWZ z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, suma gwarancyjna nie może być niższa niż 500.000,00 zł. 5. Wykazu wykonanych lub wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wzór załącznik nr 5. 6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach