Przetargi.pl
Kompleksowa ochrona budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach

Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Kościelna 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 823 35 55 , fax. 33 823 35 57
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
    ul. Kościelna 7 7
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 33 823 35 55, fax. 33 823 35 57
    REGON: 12121463500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domjp2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa ochrona budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Monitoring budynków pod następującymi adresami: ul. Kościelna 7, 34 - 100 Wadowice, ul. Krakowska 8, 34 - 100 Wadowice, ul. Fatimska 16, 34 - 100 Wadowice, pl. Jana Pawła II 1, 34 - 100 Wadowice. wraz dzierżawą nadajników GSM na okres obowiązywania umowy. Wymagany jest monitoring budynków przez okres 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy na wykonania zamówienia, za wyjątkiem budynku pod adresem ul. Kościelna 7, 34 - 100 Wadowice, w którym usługa monitoringu będzie świadczona od dnia 31.03.2014 r. Zamawiający planuje zawarcie umowy na realizacje niniejszego zamówienia na dzień 01.01.2014 r. Wymienione budynki posiadają zainstalowane systemy włamaniowe, przy czym budynek pod adresem ul. Kościelna 7, 34 - 100 Wadowice posiada zainstalowane następujące systemy: system alarmowy Bosch MAP 5000, centrala sygnalizacji pożarowej POLON - 4100, centrala systemu oddymiania RZN 4402-K, RZN 4404-K. Zakres obowiązków w ramach usługi monitoringu: podłączenie i skonfigurowanie istniejącego systemu alarmowego w budynkach o których mowa w 1.3 a do stacji monitorowania Wykonawcy, monitorowanie sygnałów generowanych przez system za pośrednictwem centrum monitorowania Wykonawcy, zapewnienie całodobowej gotowości Wykonawcy do podjęcia interwencji, poprzez podjęcie wszelkich działań zmierzających do udaremnienia powstania szkody u Zamawiającego, zapewnienie bezpieczeństwa do czasu ustąpienia zagrożenia, natychmiastowa interwencja do miejsca zdarzenia od momentu otrzymania sygnału alarmowego, składanie raportów Zamawiającemu w przypadku interwencji, w terminie 1 dnia od zdarzenia, rejestrowanie sygnałów (alarmowych, włączenia i wyłączenia systemu alarmowego) wychodzących od Zamawiającego; udostępnianie w formie wydruków raportów wszystkich zarejestrowanych sygnałów za wskazany okres na żądanie Zamawiającego, konfigurowanie systemu antywłamaniowego w przypadku zmian kadrowych Zamawiającego; natychmiastowe informowanie pracownika Muzeum, który dysponuje kluczami o zaistnieniu sygnału alarmowego. 2. Ochrona fizyczna budynku pod adresem ul. Kościelna 7, 34 - 100 Wadowice, Budynek pod adresem ul. Kościelna 7, 34 - 100 Wadowice przeznaczony jest na Muzeum. Do dnia 31.03.2014 r. planuje się prowadzenie prac przy ekspozycji stałej. Wymagana więc będzie ochrona fizyczna budynku: od dnia zawarcia umowy na realizacje niniejszego zamówienia do dnia 31.03.2014 r. całodobowa fizyczna ochrona osób i mienia oraz przeciwpożarowa przez 1 pracownika ochrony, w okresie od 01.04.2014 r. do końca obowiązywania umowy fizyczna ochrona osób i mienia oraz przeciwpożarowa przez 2 pracowników przez 11 godzin podczas godzin otwarcia Muzeum dla zwiedzających i prac porządkowych po zamknięciu obiektu, Zakres obowiązków w zakresie ochrony fizycznej: zabezpieczanie oraz odbezpieczenie instalacji alarmowej poszczególnych stref i uruchomienie instalacji alarmowej budynku w razie potrzeby; wezwanie grupy interwencyjnej w razie konieczności; natychmiastowy od zgłoszenia dojazd grupy interwencyjnej; otwieranie i zamykanie budynku; wpuszczanie i wypuszczanie osób upoważnionych przez Zamawiającego; poddanie pracowników ochrony szkoleniu w zakresie instalacji alarmowych, przeciwpożarowych, telewizji dozorowanej i innych zainstalowanych w budynku niezbędnych do prowadzenia ochrony i dozoru mienia; kontrola ruchu osobowo- materiałowego na chronionym obiekcie ( min. otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych dla pracowników Muzeum oraz firm czy osób wykonujących prace na obiekcie za zgodą i wiedzą Zamawiającego), prowadzenie w tym zakresie ewidencji godzin i osób przebywających na obiekcie; pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: pożary, powodzie, zagrożenie zdrowia i życia ludzi oraz inne zdarzenia losowe ; obowiązek prowadzenia książki raportów, książki dozorów oraz ewidencji osób przebywających na obiekcie; w przypadku awarii, pożaru, włamania i innych zdarzeń - natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej służby (straży pożarnej, policji, pogotowia lub innych właściwych) oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - Dyrektora Muzeum, Zastępcę lub wyznaczonych pracowników, w każdym z powyższych przypadków należy dokonać stosownego zapisu w książce raportów; obserwacja w trakcie dyżuru obrazu z kamer zainstalowanych w jednostce, obsługa rejestratora wizyjnego, udostępnianie zapisów na żądanie Zamawiającego czy innych uprawnionych podmiotów; monitorowanie i odpowiednie reagowanie na sygnały alarmowe generowane przez system przeciwpożarowy i napadowy zainstalowany przez Zamawiającego, monitorowanie i reagowanie na zapisy alarmowe zainstalowanych systemów: ogrzewania CO, sygnalizatora systemu nieszczelności instalacji gazowej, systemu sterowania ogrzewania rynien i instalacji przeciwzamrożeniowej, kontrola stanu pracy baterii UPS, centrali wentylacyjnej, poprawnej pracy systemu automatyki, szaf RACK, oświetlenia, innych instalacji: wod-kan, elektrycznych oraz innych systemów, które są zainstalowane na obiekcie poprzez powiadomienie odpowiednich służb oraz wpis do książki dozorów. Zleceniobiorca winien stosować się do instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów alarmowych, przestrzegając jednocześnie zasad gwarancyjnych i serwisowych; raportowanie w formie pisemnej do Zamawiającego o występujących sygnałach awaryjnych, nieprawidłowościach w działaniu zainstalowanych systemów, informowanie również o fałszywych alarmach; strzeżenie mienia Zamawiającego podczas pobytu osób trzecich w budynku Muzeum; po opuszczeniu budynku przez wszystkie obecne osoby dokonywanie obchodu budynku, sprawdzanie jego zabezpieczeń oraz pomieszczeń przed wszelkimi zagrożeniami, wygaszanie świateł w razie stwierdzenia, zamykanie okien, drzwi, klap oddymiających, włazów dachowych itp.; gospodarowanie kluczami - wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń Muzeum- prowadzenie w tym zakresie ewidencji (z podaniem danych osobowych, pomieszczenia do którego jest wydawany klucz oraz godziny pobrania i zwrotu klucza, podpisu pobierającego); włączanie i wyłączanie oświetlenia; Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia Muzeum podczas prowadzonych prac wykończeniowych na terenie obiektu; wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony osób i mienia, ochrony przeciwpożarowej oraz dozoru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi obowiązującymi u Zamawiającego; przestrzeganie obowiązujących regulacji wewnętrznych Zamawiającego lub regulacji wprowadzanych w trakcie wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100, 2. Wadium musi być ważne na cały okres związania ofertą. 3. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed terminem składania ofert, 4. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego tj. Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach ul. Kościelna 7, 34-100 Wadowice konto nr 76 1020 2430 0000 8702 0053 2937. W treści tytułu należy umieścić zapis (Wadium w postępowaniu nr ZP- 271 - 8/13), 6. kserokopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, 7. o uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego, wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach ul. Krakowska 8 , 34-100 Wadowice, 8. Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: 8.1 obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz art.46 ust 5 pkt. 1, 2, 3 ustawy PZP tj: 8.1.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 8.1.2 wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.1.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.2 gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sposób bezwarunkowy, 9. Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego, 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania - jego oferta zostanie odrzucona, 11. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a ust. 2 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domjp2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach