Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Wadowicka 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8744770 , fax. 033 8744790
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
ul. Wadowicka 4 4
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 033 8744770, fax. 033 8744790
REGON: 07052865000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakladkomunalny.ro-dan.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Komunalny podległy Administracji Samorzadowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa paliw płynnych - etylina PB 95, olej napędowy dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa paliwa - etylina PB 95 około 8700 litrów/rok, olej napędowy około 46000 litrów/rok - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę do wykonywania zadania, - znajdują się w dobrej sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającejwykonanie zadania,- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegajacy się o zamówienie spełniają warunki zawarte w PZP oraz warunki zawarte w SIWZ Rozdział II pkt.3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaklad komunalny.ro-dan.com
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY UŚCIE GORLICKIE
Dodano: 2016-06-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMIN CIĘŻKOWICE, ŁUŻNA I RZEPIENNIK STRZYŻEWSKI
Dodano: 2016-05-30 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-03-09 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PROSZOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNCYH
Dodano: 2016-02-24 - ZAKUP ENERGII DLA BUDYNKÓW I OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU NA 2016 ROK
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa energii elektrycznejdla potrzeb Gminy Żabno oraz jednostek organizacyjnych Gminy Żabno w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2017r.
Dodano: 2015-11-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2015-11-03 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby gminy Sułoszowa i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-10-30 - dostawa energii elektrycznej dla IKiFP PAN w Krakowie, znak sprawy: KAT-271-3/2015
Dodano: 2015-10-30 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Łapanów od dnia 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-10-30