Gmina Drawsko ogłasza przetarg
- Adres: 64-733 Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2569128 , fax. 067 2569135
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko
ul. Powstańców Wielkopolskich 121 121
64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie
tel. 067 2569128, fax. 067 2569135
REGON: 00053578700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-drawsko.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowozy dzieci szkolnych do Szkoły Podstawowej w Chełście, Oddziału Gimnazjum w Chełście i Gimnazjum w Drawsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe dowozu dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Drawsko. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia nauki szkolnej. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny brutto za 1 km przejazdu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 500,00zł (słownie: pięćsetzłotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w zależności od wyboru wykonawcy: a) w pieniądzu wpłaconym przelewem na konto zamawiającego w BS Wieleń nr 41896000030000212120000040, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych. e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto, uznanie rachunku bankowego Zamawiającego powinno nastąpić najpóźniej w dniu 10.08.2009 r. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze, powinno być załączone do oferty. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, licząc od dnia, w którym: a) upłynął termin związania oferty, b) zawarto umowę, c) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach wskazanych w ofercie,
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym - Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ponadto aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. opis pojazdu przeznaczonego do wykonania niniejszego zamówienia z jego opisem technicznym nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc, przebieg i kserokopiami aktualnych badań technicznych oraz oświadczenie o możliwości niezwłocznego wysłania pojazdu zastępczego w razie awarii oraz przedstawione zostaną dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kserokopie prawa jazdy kierowcy. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ubezpieczenie pojazdów OC i NW. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności oferty. 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z charakterem zamówienia. 3. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano tabor samochodowy z uwzględnieniem wymaganej ilości miejsc siedzących oraz kwalifikacje kierowcy. 4. Warunki będą oceniane według formuły spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, b) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym - Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.- załącznik nr 2 do SIWZ, e) Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ - należy zaakceptować i dołączyć do oferty, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) opis pojazdu autobusu przeznaczonego do wykonania niniejszego zamówienia z jego opisem technicznym nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc, przebieg i kserokopiami aktualnych badań technicznych oraz oświadczenie o możliwości niezwłocznego wysłania pojazdu zastępczego w razie awarii - załącznik nr 3 do SIWZ; b) oświadczenie kierowcy - Załącznik nr 4 do SIWZ, c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kserokopie prawa jazdy kierowcy. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ubezpieczenie pojazdów OC i NW. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie por. art. 86 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadrawsko.pl, www.gminadrawsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Grodziec w roku szkolnym 2016/2017 w okresie od 01 września do 31 grudnia 2016 roku.
Dodano: 2016-07-27 - 1. Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy i Miasta Odolanów w roku szkolnym 2016/2017 (zadanie 1-3) 2. Pozostałe usługi transportowe w 2017 r. (zadanie 4)
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie Gminy Kłecko w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz i odwóz dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Michalinowie Oleśnickim, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich, oraz dowozu i odwozu dzieci do klasy O do Szkoły Podstawowej im. Michała Okurzałego w Zagórowie i do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy , Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Trąbczynie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowozy dzieci do i z Zespołu Szkół Publicznych w Czerniejewie oraz Przedszkola w Czerniejewie z miejscowości Pawłowo i Goranin
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Mycielin w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-25 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Dzierzbinie z miejscowości Danowiec w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-25 - Usługi transportowe polegające na dowozie uczniów z terenu Gminy Wysoka do Samorządowej szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wysokiej i Szkół w Pile w terminie od 01.09.2016 roku do 30.06.2017 roku
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kramsk w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz uczniów do szkól na terenie Gminy Szczytniki wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22