Przetargi.pl
Dowożenie uczniów z wyznaczonych punktów zbiórki do szkół na terenie miasta i gminy Nasielsk i odwożenie ze szkół do wyznaczonych punktów zbiórki

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
    REGON: 00052849790913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów z wyznaczonych punktów zbiórki do szkół na terenie miasta i gminy Nasielsk i odwożenie ze szkół do wyznaczonych punktów zbiórki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: cena biletów miesięcznych za dowożenie uczniów z ustalonych punktów zbiórki do Zespołu Szkół Nr 3 w Cieksynie i Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starych Pieścirogach oraz Szkoły Podstawowej im. Stefana Starzyńskiego w Nasielsku i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dębinkach i Szkoły Podstawowej w Popowie Borowym i Szkoły Podstawowej im. Pierrea de Coubertina i Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. Konstytucji 3 Maja w Nasielsku i odwożenie z Zespołu Szkół Nr 3 w Cieksynie i Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starych Pieścirogach oraz Szkoły Podstawowej im. Stefana Starzyńskiego w Nasielsku i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dębinkach i Szkoły Podstawowej w Popowie Borowym i Szkoły Podstawowej im. Pierrea de Coubertina w Budach Siennickich i Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. Konstytucji 3 Maja w Nasielsku do ustalonych punktów zbiórki autobusami na trasach wskazanych w następującym przedziale: a) do 5 kilometrów - ilość uczniów dowożonych - 451 b) do 10 kilometrów- ilość uczniów dowożonych - 304 c) do 20 kilometrów- ilość uczniów dowożonych - 64
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia przez Wykonawcę wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) złożą ofertę zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia 2. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków 3. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesje lub zezwolenie jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4. Kserokopię badań technicznych sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym. 5. Potencjał kadrowy: opis uprawnień do kierowania pojazdami osób (co najmniej 9 osób) zgodnie z art. 39e ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm) należy przedłożyć uprawnienia osób wymienionych w § 35: Załącznik 3 do oferty dodatek nr 5 do SIWZ: - świadectwo kwalifikacji, - oświadczenie poświadczającego spełnienie przez przedsiębiorcę osobiście wykonującego transport drogowy, - zaświadczenie poświadczającego zatrudnienie kierowcy oraz spełnienie przez niego wymagań określonych ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym. 6. Potencjał techniczny: będący w dyspozycji wykonawcy do realizacji zamówienia: liczba min 9 sztuk pojazdów - § 36: Załącznik 4 do oferty dodatek nr 6 do SIWZ: 6.1. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda: 1) Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - potencjał kadrowy; Załącznik nr 3 do oferty -dodatek nr 5 do SIWZ. Przedmiotowy wykaz winien obejmować co najmniej: 9 osób spełniających wymagania. 2) Wykazu potencjału technicznego będącego w dyspozycji wykonawcy do wykonania zamówienia - potencjał techniczny; Załącznik nr 4 do oferty -dodatek nr 6 do SIWZ. Przedmiotowy wykaz winien obejmować co najmniej: min. 9 sztuk środków transportu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umnasielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach