Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6326459 , fax. 025 6325584
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
ul. Kazimierzowska 29 29
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 6326459, fax. 025 6325584
REGON: 71158660400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i biurowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie oraz jego Terenowych Pracowni w Ostrołęce i Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i biurowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie oraz jego Terenowych Pracowni w Ostrołęce i Siedlcach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji kontraktów dotyczących dostaw mebli laboratoryjnych na łączną kwotę co najmniej 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły 0-1 (spełnia-nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią wzoru oświadczenia zawartego w Części II SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw mebli laboratoryjnych na łączną kwotę co najmniej 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 Części II SIWZ (doświadczenie) do Oświadczenia z art. 22 Pzp. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zamawiający żąda dołączenia do oferty: specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ), aktualne atesty higieniczne lub certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające materiały, z których wykonane będą meble do stosowania w pomieszczeniach laboratoryjnych i biurowych na: uchwyty, lakier (farba), doklejka PCV/ABS, płyta wiórowa, laminaty, laminat wysokociśnieniowy HPL, konglomerat, zlewy stalowe, baterie laboratoryjne, odpływ chemoodporny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.mazowsze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Fizyki UW (WF-37-01/16)
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-108/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy - AEZ/S-022/2016
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-154/2015
Dodano: 2015-12-31 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2015-11-24 - Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu mebli do użytku laboratoryjnego stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Utrwalania Żywności Wysokim Ciśnieniem
Dodano: 2015-11-09 - Zakup mebli laboratoryjnych stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Linii Prototypowej Wysokociśnieniowego Utrwalania Żywności
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-120/2015
Dodano: 2015-08-04 - Zakup zestawu mebli laboratoryjnych do wyposażenia Pracowni Biofizycznej
Dodano: 2015-08-04