Przetargi.pl
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych

Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, ul. Górna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 192 506 , fax. 895 194 468
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku
    ul. Górna 5
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 192 506, fax. 895 194 468
    REGON: 51038447700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zasipolsztynek.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia w roku szkolnym 2018/2019 uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli i szkół gminnych, a uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Olsztynie. Usługi należy wykonywać w ciągu całego roku szkolnego w dni nauki szkolnej, punktualnie, systematycznie, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego, na trasach przez niego wskazanych. Zamówienie obejmuje usługę, do wykonania której niezbędne są 2 autobusy po minimum 22 i 23 miejsca siedzące dla pasażerów, sprawne technicznie i wyposażone zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Niezbędny jest również autobus dostosowany do bezpiecznego przewozu uczniów niepełnosprawnych w następującej konfiguracji: 2 miejsca przeznaczone do mocowania wózków inwalidzkich, z możliwością (opcją) powiększenia do 3 miejsc – wózków, 7 do siedzenia (fotele) dla osób o innym charakterze niesprawności. Pojazd musi posiadać homologację i spełniać wszystkie wymogi określone stosownymi przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych. Elementy wyposażenia (fotele, stanowiska na wózki inwalidzkie, windy, składane najazdy do wprowadzania wózków z tyłu pojazdu) muszą posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa i atesty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał właściwą licencję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego i dysponują autobusami spełniającymi wymagania sprzętowe opisane w rozdziale III SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisującą ofertę wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy/Podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę wg Załącznika nr 10 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6) oświadczenie RODO wg Załącznika nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach