Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2009/2010, 2010/2011 i 2011/2012

Urząd Gminy Janowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 13-111 Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6262186 , fax. 089 6262186
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Janowiec Kościelny
    Janowiec Kościelny 62 62
    13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6262186, fax. 089 6262186
    REGON: 00053280800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowiec.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2009/2010, 2010/2011 i 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2009/2010, 2010/2011 i 2011/2012 obejmującym transport i opiekę w czasie przewozu dzieci do i ze szkół w Janowcu Kościelnym i Waśniewie Grabowie, wg ustalonego harmonogramu przewozów. 2.Harmonogram przewozów stanowiący załącznik do SIWZ, podlegać będzie ostatecznemu uzgodnieniu z dyrektorami w/w szkół przed rozpoczęciem świadczenia usługi przez Wykonawcę. 3.Dowożenie odbywać się będzie po drogach asfaltowych i żwirowych w obrębie Gminy Janowiec Kościelny, wg tras i godzin podanych w harmonogramie przewozów. Dowóz odbywa się w dniach nauki szkolnej. 4.Powyższe usługi będą wykonywane własnymi środkami transportu Wykonawcy i gimbusem, stanowiącego własność Zamawiającego, który zostanie przekazany Wykonawcy na warunkach określonych w odrębnej umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 34 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu w/w warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: Nr 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia; Nr 2. Licencję uprawniającą do wykonywania transportu drogowego - wystawioną przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: Nr 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. Nr 4. Wykaz oraz charakterystykę taboru przeznaczonego do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: Nr 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wystawioną przed upływem terminu składania ofert Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły Spełnia-Nie spełnia, wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://janowiec-koscielny-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach