Urząd Gminy w Kruklankach ogłasza przetarg
- Adres: 11-612 Kruklanki, ul. 22 Lipca 10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4217002 , fax. 087 4217002
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kruklankach
ul. 22 Lipca 10 10
11-612 Kruklanki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4217002, fax. 087 4217002
REGON: 00053564600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkruklanki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci autobusem stanowiącym własność usługobiorcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dowóz dzieci do szkół autobusem stanowiącym własność usługobiorcy średnia roczna ilość kilometrów ok. 30 000 średnia dzienna ilość kilometrów ok. 120 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1000,00zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 groszy.Wpłacone najpóźniej do terminu składania ofert, do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty cenowej na warunkach określonych w specyfikacji przetargowej. Kryterium oceny oferty stanowi w 100 % cena.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 ) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.7 ) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, umowy leasingowe, dzierżawy sprzętu, urządzeń, pojazdów)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipkruklanki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowożenie uczniów do Gimnazjum nr 1 im. Wł. Jagiełły w Pasłęku
Dodano: 2011-11-09 - DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY JANOWO, W ROKU SZKOLNYM: 2011/2012.
Dodano: 2011-06-07 - Dowożenie uczniów do Gimnazjum nr 1 im. Władysława Jagiełły w Pasłęku
Dodano: 2010-11-16 - DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY JANOWO, W ROKU SZKOLNYM: 2010/2011.
Dodano: 2010-06-11 - Świadczenie usług w zakresie transportu osobowego dzieci w drodze do szkół oraz w drodze powrotnej w latach 2010-2011
Dodano: 2009-11-18 - Dowożenie uczniów do Gimnazjum nr 1 im. Władysława Jagiełły w Pasłęku
Dodano: 2009-11-16 - Dowóz dzieci do szkół autobusem stanowiącym własność Gminy
Dodano: 2009-08-11 - Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Rozogi w roku szkolnym 2009/2010
Dodano: 2009-07-20 - Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2009/2010, 2010/2011 i 2011/2012
Dodano: 2009-07-06 - Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2009/2010
Dodano: 2009-06-16