Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2009/2010

Gmina Rybno ogłasza przetarg

  • Adres: 13-220 Rybno, ul. Lubawska 15
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6966055 , fax. 046 6966811
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybno
    ul. Lubawska 15 15
    13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6966055, fax. 046 6966811
    REGON: 00054367000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugrybno.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2009/2010. Szacunkowa przewidywana długość trasy dziennie: 1. Bus do 9 miejsc - 18 km 2. Dwa autobusy z liczbą miejsc do 30 - 230 km 3. Trzy autobusy z liczba miejsc powyżej 30 osób - 359 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1. pkt 1-4. ustawy Prawa zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3- ustawy; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, oferent składa następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1+ załącznik do formularza ofertowego wykonawcy. 2) wykaz pojazdów samochodowych zgłoszonych do przewozów osób wraz z kopią dowodu rejestracyjnego pojazdu (pojazdów), a w przypadku gdy wykonawca nie jest jego właścicielem - również dokument potwierdzający prawo dysponowania pojazdem (pojazdami): a) jeden samochód osobowy/bus/transporter z ilością 9 miejsc, b) dwa autobusy z ilością do 30 miejsc, c) trzy autobusy z ilością powyżej 30 miejsc, załącznik nr 5 Pojazdy w chwili złożenia oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego z ważnym badaniem technicznym. 3) kopię aktualnego zaświadczenia z badania technicznego dopuszczającego pojazd (pojazdy) do ruchu (może być kserokopia dowodu rejestracyjnego z aktualnym wpisem badania technicznego), pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego, 4) kopię aktualnej/ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dopuszcza się kserokopię zaświadczenia) jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz osób zatrudnionych w firmie z uprawnieniami do przewozu osób (do wykazu dołączyć ksero prawa jazdy, świadectwo kwalifikacji lub inny dokument potwierdzający uprawnienia kierowcy do przewozu osób, spełniającego wymogi ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) potwierdzone za zgodność z oryginałem) - załącznik nr 3. 7) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 2. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2009/2010: 1) Najpóźniej 14 dni przed podpisaniem umowy na usługę (nie później niż 14 dni przed upływem terminu związania ofertą) należy dostarczyć kopię zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów w krajowym transporcie drogowym osób. 2) Niedostarczenie zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów w krajowym transporcie drogowym osób w terminie, o którym mowa w pkt. 1 skutkować będzie odmową podpisania umowy przez zamawiającego. W tym przypadku zamawiający podpisuje umowę z wykonawcą przedstawiającym najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugrybno.bip.org.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach