Przetargi.pl
Dowożenie dzieci w ramach projektu - Kreatywne przedszkolaki w Gminie Ostróda

Gmina Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896760780 , fax. 896760790
  • Data zamieszczenia: 2017-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostróda
    Jana III Sobieskiego 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896760780, fax. 896760790
    REGON: 510743255
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie dzieci w ramach projektu - Kreatywne przedszkolaki w Gminie Ostróda
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz dzieci na trasie Pancerzyn – Ryńskie – Szafranki – Międzylesie – Lubajny – Zwierzewo – Stare Jabłonki, a następnie odwóz na trasie: Stare Jabłonki – Zwierzewo – Lubajny – Międzylesie – Szafranki – Ryńskie - Pancerzyn. Razem ok. 100 km dziennie. Usługa polega na dowozie 15 dzieci 3-4-letnich z przystanku autobusowego w miejscu zamieszkania do Przedszkola Samorządowego w Starych Jabłonkach oraz odwozie ich po zakończonych zajęciach, realizowanych pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w okresie od dnia podpisania umowy do 31 stycznia 2019r. z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych. Podczas dowozu i odwozu dzieci Wykonawca zapewnia opiekę osoby dorosłej, do której obowiązków należy, m.in.: 1. Przebywanie wewnątrz busa w trakcie realizacji usługi. 2. W trakcie wsiadania dzieci, po zatrzymaniu się pojazdu otwiera przednie drzwi i pomaga dzieciom w zajęciu miejsc. Zapina dzieciom pasy bezpieczeństwa. 3. Po zamknięciu drzwi pojazdu oraz sprawdzeniu, czy wszystkie dzieci zajęły miejsca i mają zapięte pasy opiekun przekazuje sygnał kierowcy do kontynuowania jazdy. 4. W trakcie przejazdu opiekun na bieżąco kontroluje stan ładu i bezpieczeństwa w busie. 5. W trakcie wysiadania dzieci, po zatrzymaniu się pojazdu opiekun otwiera drzwi pojazdu i pomaga wysiadać dzieciom przekazując je nauczycielowi lub pracownikowi przedszkola (w przypadku dowozu) lub rodzicom lub innym upoważnionym osobom dorosłym (w przypadku odwozu). 6. Po wyjściu wszystkich dzieci w danym miejscu wysiadania, opiekun zajmuje miejsce w pojeździe i daje sygnał kierowcy w celu kontynuowania jazdy. 7. Odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna rozpoczyna się z chwilą zatrzymania się busa w pierwszym miejscu rozpoczynającym dowóz dzieci, a kończy się z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatnie dziecko w miejscu zatrzymania kończącym odwóz. Trasa realizowanej usługi: Dowóz dzieci: Miejsce i godzina podstawienia: Pancerzyn, godz. 7.00. Dowóz do Przedszkola w Starych Jabłonkach obejmujący miejscowości: Pancerzyn - Ryńskie – Szafranki – Międzylesie – Lubajny – Zwierzewo – Stare Jabłonki. Trasa, kolejność miejscowości, godziny odjazdu mogą ulec modyfikacji w uzgodnieniu Zamawiającego z Wykonawcą. Odwóz dzieci: Miejsce i godzina podstawienia: Stare Jabłonki, godz. 15.00 i odwóz na trasie: Stare Jabłonki – Zwierzewo – Lubajny – Międzylesie – Szafranki – Ryńskie - Pancerzyn. Razem : 2 x ok. 50 km/dziennie. Przyjęto, iż bus pokonywać będzie miesięcznie średnio ok. 2000 km. W trakcie trwania całości projektu 24 000km. Liczba kilometrów może się zwiększyć lub zmniejszyć w zależności od miejscowości, w których mieszkać będą dzieci uczęszczające do Przedszkola w Starych Jabłonkach w ramach projektu „Kreatywne przedszkolaki w Gminie Ostróda”. 2. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w dalszej części SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, tj. tzw. pracowników fizycznych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 4 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zawarty został w projekcie umowy (zał. Nr 5) załączonym do niniejszej SIWZ w tym: - informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 6. Przepisy ust. 4 i 5 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach