Przetargi.pl
dowożenie dzieci Szkoły Podstawowej w Bolechowie do szkoły oraz odwożenie dzieci po skończonych zajęciach szkolnych do domu w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.

Szkoła Podstawowa im. Hansa Christiana Andersena w Bolechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-005 Bolechowo, ul. Wojska Polskiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8126070 , fax. 061 8126070
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Hansa Christiana Andersena w Bolechowie
    ul. Wojska Polskiego 6 6
    62-005 Bolechowo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8126070, fax. 061 8126070
    REGON: 00122497700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dowożenie dzieci Szkoły Podstawowej w Bolechowie do szkoły oraz odwożenie dzieci po skończonych zajęciach szkolnych do domu w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci Szkoły Podstawowej w Bolechowie do szkoły oraz odwożenie dzieci po skończonych zajęciach szkolnych do domu w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Zgodnie z opracowaniem przez zamawiającego szacunkiem wyjściowym dzienna liczba dzieci do przewozu (rozumianego jako przywóz dzieci na trasie dom-szkoła i następnie odwóz na trasie szkoła-dom) wynosi w chwili obecnej 19, a łączna dzienna ilość kilometrów (w obie strony) wynosi 36, dni dowozu będzie 188 i te dane należy uwzględnić przy opracowaniu ceny usługi. Łączna ilość kilometrów nie przekroczy 6768 km (188 dni x 36 km) przez okres wykonywania usługi. Dowożenie będzie się odbywało we wszystkie szkolne dni robocze, w okresie od dnia 01.01.2010 r. do 30.06.2010 r. i od 01.09.2010 r. do 31.12.2010 r. tj. przez 188. Zgodnie z kalendarzem roku szkolnego- dni roboczych jest: w styczniu -10, lutym - 20, marcu - 23, w kwietniu - 18, maju - 20, czerwcu - 18, wrześniu - 22, październiku - 21, listopadzie - 20, grudniu - 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej bieżącej zmiany ww. danych z przyczyn od niego niezależnych. Wykaz zawierający adresy domowe aktualnie zakwalifikowanych do przewozu uczniów, stanowi załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji i służy wyłącznie umożliwieniu określenia przez oferenta ceny usługi. Harmonogram ten może ulegać doraźnym korektom wynikającym ze zmian w planie lekcji, absencji uczniów itp. Z powodów organizacyjno - ekonomicznych (realność wykonania usługi w określonych godzinach przy minimalizacji niezbędnych kosztów) zamawiający zakłada dowożenie dzieci autobusami o łącznej liczbie miejsc minimum 20 + kierowca i maksimum 24 + kierowca każdy. Poza wyjątkowymi sytuacjami dzieci będą dowożone do szkoły na godzinę 745, a następnie - po skończonych zajęciach - muszą być odwiezione między godziną 1400 a 1500. Zamawiający pokrywa koszty usługi dowożenia od momentu zabrania pierwszego dziecka z jego domu do chwili znalezienia się w szkole ostatniego dowożonego dziecka i następnie od momentu zabrania ze szkoły pierwszego odwożonego dziecka do chwili znalezienia się w domu ostatniego odwożonego dziecka. DODATKOWE WYMOGI ZAWARTE W CENIE: - Pojazdy (autobusy), w pełni sprawne, spełniające wymogi bezpieczeństwa pojazdów, odpowiednio (zgodnie z przepisami) oznakowane, o ilości miejsc od 20 do 24 miejsc siedzących; - Wykonawca zapewnia stały kontakt telefoniczny między pojazdem a Zamawiającym; - Pracownicy Wykonawcy nie mogą palić papierosów czasie przewozu uczniów oraz pod szkołą. - Wykonawca wyposaży kierowców w identyfikatory zawierające imię i nazwisko,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: wykażą, że posiadają licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 125, poz. 1371 z późniejszymi zmianami); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie, co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługa transportu dzieci o wartości każdej z usług, równej co najmniej 50 000,00 PLN; wykażą, że dysponują lub będą dysponować min. 2 w pełni sprawnymi pojazdami (autobusami), posiadającymi ważne badanie techniczne, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i estetyki pojazdów, odpowiednio (zgodnie z przepisami) oznakowane, o ilości miejsc siedzących min. 20 max 24; wykażą, że dysponują lub będą dysponować min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów o ilości miejsc siedzących min. 20 max 24; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; B. podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1); C. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 5 - wykaz wykonywanych lub wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; D. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia dokumentów potwierdzających, że usługi z załącznika nr 5 zostały wykonane należycie; E. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 4 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; F. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt E wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; G. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 6 - wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych; H. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt G, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; I. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; J. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. Nr125, poz. 1371 z późniejszymi zmianami); K. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; L. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; M. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; N. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawa z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyn zabroniony pod groźbą kary; O. jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt I, K, L, M, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 603)- § 2 ust.1-3. Dokumenty, o których mowa w ppkt A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 5 niniejszej specyfikacji. Dokument, o którym mowa w ppkt A będzie podstawą do oceny czy oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca winien spełnić następujące wymagania: - zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców, którzy złożyli wspólnie ofertę wybraną jako najkorzystniejszą, - każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt C, D, E, F, H, J, K, L, M, N przy czym dopuszcza się przedstawienie dokumentu np. przez jednego konsorcjanta, w przypadku, gdy jest on zdolny do samodzielnego udokumentowania spełnienia warunku określonego w pkt 5 ppkt. a myślnik 1, pkt. 5 ppkt. b myślnik 1 - 4, - w odniesieniu do pozostałych dokumentów z pkt 6 SIWZ konsorcjum może złożyć wspólny dokument, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, - wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwonak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach