Przetargi.pl
DOWOŻENIE DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY BARTOSZYCE I ODWOŻENIE PO ZAJĘCIACH

Urząd Gminy Bartoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 762 77 00 , fax. 089 762 77 23
  • Data zamieszczenia: 2010-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bartoszyce
    Plac Zwycięstwa 2 2
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 762 77 00, fax. 089 762 77 23
    REGON: 00053271900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWOŻENIE DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY BARTOSZYCE I ODWOŻENIE PO ZAJĘCIACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Bartoszyce i odwożenia po zajęciach. Usługi będą wykonywane w dni pracy szkół w roku szkolnym 2010/2011. 2.Przewozy realizowane będą w obwodach przewozowych, na które składają się trasy przewozowe. Wykaz obwodów zamieszczony jest w załączniku nr 1 oraz trasy z ich długością w załączniku nr 2 SIWZ. 3.Zamawiający podzielił zamówienie na III części. Część I zamówienia obejmuje obwód przewozowy A, część II zamówienia obejmuje obwód przewozowy B, część III zamówienia obejmuje obwód przewozowy C. 4.Wykonawca może złożyć ofertę częściową, obejmującą wybraną dowolnie ilość obwodów jak i też złożyć ofertę na całość zamówienia, obowiązkowo wyszczególniając w niej cenę za każdą część. Z takiej oferty zostanie przyznane zamówienie dla tej części, której cena będzie najniższa w porównaniu do pozostałych ofert dotyczących tych samych części. 5.Zaleca się, aby oferent odwiedził i zbadał trasy przewozowe i ich otoczenie oraz pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty, oraz przy zawieraniu umowy na realizację zamówienia. Koszt takiej wizyty ponosi oferent. 6.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu umowy. Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 7.Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. 8.Szczegółowe warunki zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 11.300,00 PLN słownie: jedenaście tysięcy trzysta złotych 00/100 złotych. W przypadku złożenia oferty częściowej wadium dla poszczególnych części wynosi: Część I - 3.600,00 zł Część II - 3.900,00 zł Część III - 3.800,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - przelewem na konto 43116022020000000061909989 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) - złożone w kasie zamawiającego 3. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego przetargu dotyczy. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach