Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Biskupiec w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. wraz z zapewnieniem opiekunów dla dzieci na całej trasie.

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
    REGON: 00068779300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Biskupiec w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. wraz z zapewnieniem opiekunów dla dzieci na całej trasie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Biskupiec w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. wraz z zapewnieniem w autobusie opiekuna dla dzieci na całej trasie. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy odrębne części. Część I składa się z dwóch zadań, część II składa się z trzech zadań, część III z jednego zadania. Oferta winna być składana na całą część (bez wyodrębniania zadań). Zamówienie obejmuje zakup biletów ulgowych miesięcznych uczeń bm - ulga ustawowa 49 %.w zakresie poszczególnych części na dowóz dzieci do szkół na terenie miasta i gminy Biskupiec wraz z zapewnieniem opiekuna dla dzieci na całej trasie w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. przy udziale autobusów: w pełni sprawnych technicznie, posiadających aktualne badania techniczne, spełniających wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, w tym posiadających ważne dowody rejestracyjne z aktualnym wpisem o sprawności. Kierowcy, którzy będą wykonywać zamówienia muszą posiadać stosowne uprawnienia do przewozu osób. 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: Usługa przewozu odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego oraz z harmonogramami przewozów; W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki, egzaminu gimnazjalnego lub innych przyczyn Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów w terminie, co najmniej 3 dni przed planowanymi zmianami; Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto biletu miesięcznego ulgowego; Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób; Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach; Zamawiający najpóźniej 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi ( w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów z poszczególnych placówek; Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy do upoważnionego przedstawiciela placówki oświatowej bilety miesięczne zgodnie z wykazem uczniów, którym te bilety wystawił; Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych odbywać się będzie każdorazowo przez upoważnionego przedstawiciela placówki oświatowej, który własnoręcznym podpisem potwierdzi dostarczoną ilość biletów; Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca. Zakupiony a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury/rachunku za dany miesiąc. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu; W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane; Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych; Zamawiający dopuszcza możliwość zmian dotyczących autobusów i osób wykonujących zamówienie na określonych warunkach. W przypadku ww. zmian Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia wykaz pojazdów oraz osób wraz z wszystkimi dokumentami określonymi w Rozdziale XV. Zamawiający zastrzega, iż ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian, które są uzależnione od rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach i nieprzewidzianych zdarzeń na drogach; Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej; Wykonawca zapewni opiekę w czasie dowozu dzieci do szkół. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni i maximum 30 dni. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub usługęspełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: Część I w wysokości 1 200,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc dwieście,00/100 złotych) Część II w wysokości 2800,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące osiemset,00/100 złotych) Część III w wysokości 600,00 zł brutto (słownie: sześćset 00/100 złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego 45 1020 3541 0000 5902 0260 8230. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać (jak dotyczy): Wadium - dowóz cz. I Wadium - dowóz cz. II Wadium - dowóz cz. III. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do dnia upływu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 7.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach