Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017

Gmina Świątki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-008 Świątki, Świątki 87
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6169883, 6169890 w. 109 , fax. 89 6169822
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątki
    Świątki 87 87
    11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, fax. 89 6169822
    REGON: 51074320300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci i młodzieży do szkół publicznych znajdujących się na terenie gminy Świątki w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017 na podstawie imiennych biletów miesięcznych. 2) Dowożenie uczniów na zajęcia lekcyjne: 3) do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Świątkach 4) z miejscowości : Brzydowo, Brzydowo Osada, Gołogóra, PGR Gołogóra, Skolity, Garzewo , Różynka , Kłobia, Kwiecewo, Kwiecewo kolonia, Drzazgi , Jankowo, Żardeniki , Włodowo, Worławki , Komalwy ,Konradowo, Łumpia, Dąbrówka, Kalisty 5) oraz odwożenie po zajęciach do miejsca zamieszkania. Szkoły rozpoczynają lekcje o godz. 8 00. 6) Rozpoczęcie odwożenia uczniów ze szkół od godz. 11:40 7) Orientacyjny dzienny przebieg tras dowożenia do szkoły i odwożenia do miejsca zamieszkania przedstawia załączony wykaz, 8) Układ trasy przewozowej określono w załączniku nr 10 Plan dowozu. 9) Dzienny średni przejazd trasami dowożenia i odwożenia uczniów wyniesie około 385,30 km. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie przedstawiony Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, po opracowaniu przez szkoły planów lekcji i stanowić będzie załącznik do umowy. Czas oraz trasy dowiezienia i odwiezienia uczniów w dniach rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego zostaną ustalone odrębnie. 10) Rok szkolny średnio obejmuje 187 dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych,. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczy dowożonych dzieci do 5 % Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy, godziny dowozu i odwozu uczniów zostanie podany wybranemu Wykonawcy przy podpisaniu umowy. 12) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 13) Zakup biletów na przejazd dzieci w dniach nauki szkolnej w okresie od 01-09-2016 do31-12-2017, w przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas szóstych, egzaminu gimnazjalnego lub innych przyczyn Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. 14) Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto biletu miesięcznego na każde z zadań. 15) Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. 16) Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach - odpowiednio dla danego zadania. 17) Obsługiwane Szkoły najpóźniej 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi ( w danym miesiącu) dostarczą Wykonawcy imienne listy uczniów, na poszczególne zadania. 18) Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy do Szkół bilety miesięczne uczniów zgodnie z imiennym wykazem uczniów, którym te bilety wystawił. 19) Szkoła może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca. Zakupiony a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc. 20) W przypadku awarii środka transportu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. 21) W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 22) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 23) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian dotyczących taboru i osób wykonujących przedmiot umowy, na określonych warunkach, lecz spelniających wymagania specyfikacji i nie gorszej jakości niż podane w ofercie. W przypadku ww. zmian. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia: 24) wykaz osób, które będą realizować dalszą część umowy wraz z wszystkimi wymaganiami, jakie były zawarte w SIWZ i ofercie, 25) wykaz pojazdów wraz z wszystkimi dokumentami określonymi w SIWZ i ofercie. 26) Zamawiający zastrzega, iż ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 27) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian, które są uzależnione od rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach i nieprzewidzianych zdarzeń na drogach. 28) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej. 29) Wykonawca zapewni we własnym zakresie opiekę w czasie dowozu dzieci do szkół . 30) Wykonawca może wykonywać również dodatkowe okazjonalne przewozy uczniów za odrębnym wynagrodzeniem, np.: wycieczki szkolne, wyjazdy na basen, do kina, teatru, zawody sportowe itp., po uzgodnionej cenie wynikającej z oferty. 1. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym t.j. Dz.U.2012.1137 j.t. z późn. zm. i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym tekst jedn.: Dz.U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm. 2. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. 3. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 60.10.00.00-9. CPV: 85.31.2.100-0 4. Przewóz dzieci po zakończonych zajęciach szkolnych odbywać się będzie w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół. 5. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektorów szkół. 6. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 7. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 8. Dopuszcza się przy odwożeniu uczniów wykorzystywanie pojazdów mniejszych niż w czasie dowożenia pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SIWZ, bezpieczeństwa i miejsc siedzących dla uczniów 9. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem własnych pojazdów. 10. Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia podatku od środku transportu. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Świątkach - dowóz: Dowóz dzieci do szkół w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017- 277 uczniów 2) Publiczne Gimnazjum w Świątkach - dowóz: Dowóz dzieci do szkół w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017- 101 uczniów dokładniejsze informacje w załączniku nr 1 do SIWZ specyfikacja techniczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5 000,00 PLN, 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Warmiński Bank Spółdzielczy Oddz. w Świątkach nr 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004, 3. wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wiek pojazdów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach