Przetargi.pl
Dowożenie dzieci do Przedszkola Samorządowego w Wieliczkach w ramach projektu „Radosne przedszkole w Gminie Wieliczki”

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wieliczkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19404 Wieliczki, Wieliczki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 875 214 150 , fax. 875 214 150
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wieliczkach
    Wieliczki 10
    19404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 875 214 150, fax. 875 214 150
    REGON: 28150410000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wieliczki.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie dzieci do Przedszkola Samorządowego w Wieliczkach w ramach projektu „Radosne przedszkole w Gminie Wieliczki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci w wieku przedszkolnym do Przedszkola Samorządowego w Wieliczkach. Usługa będzie realizowana z projektu „Radosne przedszkole w Gminie Wieliczki” w ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki, Działanie 2.1: Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej. Numer projektu RPWM.02.01.00-28-0068/16. Zakres zmówienia obejmuje dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów na niżej wymienionych trasach: Wieliczki – Markowskie – Wojnasy – Wilkasy – Wieliczki oraz Wieliczki – Guty – Puchówka – Kleszczewo- Nory – Wieliczki. Łączna liczba kilometrów dziennie wynosi 88 (szczegółowy wykaz tras stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian tras, dni i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w momencie ogłoszenia przetargu. Wykonawca zobowiązany będzie dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przewozu dzieci autobusami przedstawionymi w ofercie - sprawnymi technicznie, gwarantującymi bezpieczny przewóz, oznaczenie autobusów z przodu i z tyłu tablicami z napisem „autobus szkolny”. Wykonawca z chwilą realizacji przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za czynności przewozowe. Zamawiający zapewni zaś opiekę podczas przewozów. Wykonawca powinien posiadać minimum 2 autobusy o liczbie miejsc co najmniej 50 oraz dodatkowo 1 autobus rezerwowy o liczbie miejsc co najmniej 50. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek awarii autobusów Wykonawca powinien zapewnić płynność jazdy. Godziny przyjazdu i odjazdu dzieci ustala Zamawiający. Praca w dni pracy przedszkola, w wyjątkowych sytuacjach praca w soboty lub inne dni wolne od zajęć. Dojazd do miejsca rozpoczęcia trasy i zjazd do siedziby wykonawcy po zakończeniu przewozu nie będą podlegały obciążeniu dla Zamawiającego. Z tytułu dowożenia dzieci przewoźnik będzie pobierał wynagrodzenie miesięczne w kwocie wynikającej ze złożonej oferty za faktycznie przejechane kilometry.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób i/lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego na podstawie art. 5 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne, jeżeli są aktualne, a wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1. pkt. 3 ustawy (brak podstaw do wykluczenia) 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualny wydruk ze strony internetowej CEiDG 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinien złożyć dokumenty zgodne z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r., poz. 1126). 2. W przypadku wątpliwości odnośnie treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów o udzielenie informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na podstawie okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy (spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej) (dotyczy najwyżej ocenionej oferty): W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 3 2. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdz. V pkt. 2 d wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, 3. kserokopię dowodów rejestracyjnych z aktualnym przeglądem autobusów przeznaczonych do realizacji zamówienia, 4. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdz. V pkt. 2 d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5. oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 4; 6. aktualne kserokopie Polisy ubezpieczenia kierowcy i pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków, OC komunikacyjne; 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (lub krótszym, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) usług, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach