Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum do szkół podstawowych i publicznych przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Sztum w latach szkolnych 2019/2020 – 2020/2021

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556 406 327 , fax. 556 406 327
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie
    ul. Mickiewicza 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 556 406 327, fax. 556 406 327
    REGON: 17020384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum do szkół podstawowych i publicznych przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Sztum w latach szkolnych 2019/2020 – 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych tj. dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Sztum do szkół podstawowych i publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Sztum oraz ich odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych wraz z zapewnieniem im opieki podczas transportu, w latach szkolnych 2019/2020 – 2020/2021, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dowóz organizowany jest do niżej wymienionych placówek oświatowych: 1) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie, ul. Sienkiewicza 54, 82-400 Sztum, 2) Zespołu Szkół w Czerninie, ul. Donimirskich 19, Czernin, 82-400 Sztum, w skład którego wchodzi: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Rodziny Donimirskich w Czerninie oraz Publiczne Przedszkole w Czerninie, 3) Zespołu Szkół w Gościszewie, Gościszewo 75, 82-400 Sztum w skład którego wchodzi: Szkoła Podstawowa w Gościszewie i Publiczne Przedszkole w Gościszewie, 4) Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, ul. Reja 15, 82-400 Sztum 5) Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi, Nowa Wieś 60, 82-400 Sztum 6) Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie, ul. Chełmińska 7, 82-400 Sztum. 2. Wykonywanie przewozów może odbywać się na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych. 3. Dowóz uczniów odbywa się na podstawie imiennych biletów miesięcznych, które Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przygotować i przekazać uczniom uprawnionym do dowozu. 4. Liczba uczniów dowożonych do poszczególnych placówek oświatowych, o których mowa w rozdziale V pkt 2 SIWZ odzwierciedla stan obecny i może ulec zmianie. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu – autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba uczniów uprawnionych do dowozu do poszczególnych placówek oświatowych. 5. W przypadku zmian godzinowych w szkolnych planach zajęć planowane godziny dowozu oraz odwozu uczniów do poszczególnych placówek oświatowych mogą ulec zmianie. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostosować rozkład jazdy autobusów do potrzeb Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia dla każdej z części zamówienia określonych w rozdziale V pkt 2 SIWZ określa projekt umowy stanowiący odpowiednio Załącznik nr 2 do nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 1) w części nr 1: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100), 2) w części nr 2: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100), 3) w części nr 3: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 4) w części nr 4: 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100), 5) w części nr 5: 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100), 6) w części nr 6: 4.900,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sztumie, Nr rachunku: 27 8309 0000 0000 4532 2000 0150 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2019 roku poz. 310). 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Art. 46 ust. 4a ustawy PZP 4a. „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej”. Art. 46 ust. 5 ustawy PZP: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do przewozu osób na terenie kraju tzn. posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo jeżeli oferta wraz ze wszystkimi załącznikami została podpisana przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, których to reprezentacja wynika z przepisów prawa, z danych ujawnionych we właściwym rejestrze lub z innego upoważnienia. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 14 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach