Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DO SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48585727331 , fax. +48585727331
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48585727331, fax. +48585727331
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DO SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości oraz artykułów gospodarczych do Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w 26 zadaniach przez okres 24 miesięcy szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na następujące zadania: zadanie 1 – środki czystości w łącznej ilości 9 450 opakowań zadanie 2 – pasty do prania w łącznej ilości 12 opakowań zadanie 3 – środki do czyszczenia w łącznej ilości 50 opakowań zadanie 4 – środki do czyszczenia i pielęgnacji w łącznej ilości 70 opakowań zadanie 5 – artykuły do zmywarki w łącznej ilości 252 opakowań zadanie 6 – środki podstawowej higieny w łącznej ilości 2 300 opakowań zadanie 7 – środki owadobójcze, preparaty do likwidacji pleśni w łącznej ilości 107 opakowań zadanie 8 – wkłady zapachowe do odświeżacza w łącznej ilości 150 opakowań zadanie 9 – ocet spirytusowy w łącznej ilości 2 000 opakowań zadanie 10 – środki do czyszczenia i pielęgnacji w łącznej ilości 76 opakowań zadanie 11 – środki piorąco - dezynfekujące w łącznej ilości 6 opakowań zadanie 12 – artykuły przemysłowe w łącznej ilości 5 334 sztuk i 170 opakowań zadanie 13 – mopy, miotły w łącznej ilości 3 860 sztuk oraz 185 kompletów zadanie 14 – pojemniki na odpady w łącznej ilości 340 sztuk zadanie 15 – uchwyty na papier toaletowy w łącznej ilości 40 sztuk zadanie 16 – woreczki foliowe w łącznej ilości 730 opakowań zadanie 17 – kubki plastikowe jednorazowe w łącznej ilości 440 opakowań zadanie 18 – pady czyszczące w łącznej ilości 20 sztuk zadanie 19 – rękawice ochronne gumowe w łącznej ilości 3 850 par zadanie 20 – zestawy sprzątające w łącznej ilości 6 sztuk zadanie 21 – miary krawieckie w łącznej ilości 4 500 sztuk i 3 000 metrów zadanie 22 – sól drogowa, łopaty do odśnieżania w łącznej ilości 140 opakowań i 30 sztuk zadanie 23 – listwy zasilające w łącznej ilości 60 sztuk zadanie 24 – zasłony prysznicowe w łącznej ilości 550 sztuk zadanie 25 – lustra w łącznej ilości 80 sztuk zadanie 26 – klipsy do mocowania worków w łącznej ilości 500 sztuk 2. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta 3. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. CPV: 39830000-9 Środki czyszczące 39831000-6 Preparaty piorące 39831500-1 Samochodowe środki czyszczące 39831210-1 Detergenty do zmywarek 33711900-6 Mydło 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39811100-1 Odświeżacze powietrza 15871110-8 Ocet lub produkty równoważne 39224000-8 Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 18930000-7 Worki i torby 39222120-1 Kubki jednorazowe 18424000-7 Rękawice 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 39237000-2 Urządzenia do odśnieżania 39290000-1 Wyposażenie różne 34927100-2 Sól drogowa 30237280-5 Akcesoria zasilające 38622000-1 Lustra
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. z 2017 Dz.U. poz. 570 z późn. zm.). 1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 1.3 Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2. WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach