Przetargi.pl
Dowóz uczniów z gminy Grabów nad Prosną do Szkoły Podstawowej im. Unicef w Grabowie nad Prosną oraz dowóz dzieci do Publicznego Przedszkola Sióstr Salezjanek w Grabowie nad Prosną

Miasto i Gmina Grabów nad Prosną ogłasza przetarg

  • Adres: 63-520 Grabów, Ul. Kolejowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7305024 , fax. 0-62 7305050
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Grabów nad Prosną
    Ul. Kolejowa 8
    63-520 Grabów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7305024, fax. 0-62 7305050
    REGON: 25085469400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip2.wokiss.pl/grabownp/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z gminy Grabów nad Prosną do Szkoły Podstawowej im. Unicef w Grabowie nad Prosną oraz dowóz dzieci do Publicznego Przedszkola Sióstr Salezjanek w Grabowie nad Prosną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dowóz uczniów z gminy Grabów nad Prosną do Szkoły Podstawowej im. Unicef w Grabowie nad Prosną oraz dowóz dzieci do Publicznego Przedszkola Sióstr Salezjanek w Grabowie nad Prosną. Usługi transportowe będą odbywały się czterema autobusami jednocześnie, których rok produkcji nie jest niższy niż 2002, do przewozu jednorazowo co najmniej 50 osób, z co najmniej 46 miejscami siedzącymi. 3.3. Wykonawca zapewnia opiekuna/opiekunów na czas trwania przewozów: 3.3.1. jeden opiekun na jeden środek transportu, kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. 3.3.2. wymagania wobec opiekunów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3.3.3. obowiązki opiekunów: dbanie o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozów oraz w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; sprawdzanie listy obecności uczniów; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, stwarzających zagrożenie dla uczniów. Na potrzeby realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapewni pojazd odpowiedni do liczby przewożonych uczniów i opiekunów, wraz z kierowcą i opiekunem, zapewniając miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób. Warunki: - wszyscy uczniowie rozpoczynają zajęcia o godz. 8.00 (dowóz uczniów do godz. 8.00) - zapewnienie transportu wraz z opiekunami (zatrudnienie opiekunów po stronie Wykonawcy) 3.4. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: - przewozie uczniów na zajęcia lekcyjne ze wsi: Grabów-Wójtostwo, Grabów-Pustkowie, Smolniki, Palaty, Książenice, Kuźnica Bobrowska, Bobrowniki, Dębicze, Kopeć, Skrzynki, Zawady, Giżyce, Chlewo do Szkoły Podstawowej im. Unicef w Grabowie nad Prosną i ze Szkoły Podstawowej im. Unicef w Grabowie nad Prosną do tych wsi, - przewozie uczniów na zajęcia sportowe lub kulturalne, - dowozie dzieci do Publicznego Przedszkola Sióstr Salezjanek w Grabowie nad Prosną i z przedszkola do miejsca zamieszkania dziecka. Razem dla 4 autobusów szacuje się tygodniową długość trasy od 2400 do 2630 kilometrów. 3.5. Szczegółowe wykazy tras dostarczone będą przez zamawiającego przed dniem 02.09.2019 r. Ustalenia tras mogą być w każdym czasie zmienione przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. Szacunkowa ilość kilometrów w okresie trwania całego zamówienia to: 98 888 km. 3.6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności kierowcy oraz opiekunów bezpośrednio wykonujących czynności, o których mowa w §1 ust. 1 w zakresie realizacji zamówienia: których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.). 3.6.1. Osoby wykonujące powyższe czynności, realizujące przedmiot zamówienia, muszą być zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez co najmniej okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.6.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.6. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.6.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.6. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.6.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć niżej wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.6. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 3.6.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.6. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 6 umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.6. czynności. 3.6.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) oświadczenia wymienione w pkt. 10. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ., 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 4) Do oferty należy załączyć dokument rejestracyjny (ewidencyjny) Wykonawcy, potwierdzający status prawny Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach