Przetargi.pl
"Sukcesywna dostawa materiałów drogowych na potrzeby ZGKiM w Śmiglu Sp. z o.o. dla realizacji kontraktu pn. Przebudowa alei Paderewskiego w Śmiglu"

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Śmiglu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 64-030 Śmigiel, ul. harcmistrza Łukomskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 180 037, , fax. 655 180 127
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Śmiglu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. harcmistrza Łukomskiego 19
    64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie
    tel. 655 180 037, , fax. 655 180 127
    REGON: 36606361700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-smigiel.pl; www.bip.smigiel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Sukcesywna dostawa materiałów drogowych na potrzeby ZGKiM w Śmiglu Sp. z o.o. dla realizacji kontraktu pn. Przebudowa alei Paderewskiego w Śmiglu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów drogowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Śmiglu Sp. z o.o. dla realizacji kontraktu pn. „Przebudowa alei Paderewskiego w Śmiglu” w następujących ilościach: 1. Kostka betonowa „POLBRUK” behaton grubość 80mm szara 2 702 m2 2. Kostka betonowa „NOSTALIT STAROBRUK” grubość 80mm czerwona 210 m2 3. Kostka betonowa „NOSTALIT STAROBRUK” grubość 60mm złota jesień 755 m2 4. Kostka betonowa „HOLLAND” prostokąt z fazą grubość 60mm szara 140 m2 5. Krawężnik drogowy betonowy 15x30x100cm 570 szt. 6. Krawężnik najazdowy betonowy 15x22x100cm 186 szt. 7. Obrzeże betonowe 8x30x100cm szare 1 200 szt. 8. Opornik drogowy betonowy 12x25x100cm 38 szt. Podane ilości materiałów drogowych mają charakter szacunkowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości materiałów w zakresie 20% wartości zamówienia. Wymagania: 1) Wszelkie dostarczone materiały muszą odpowiadać warunkom technicznym polskich norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, które co do jakości odpowiadają wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane. Wykonawca musi posiadać dokument potwierdzający posiadanie ważnej aprobaty technicznej na oferowany (dostarczany) towar, aktualną deklarację zgodności towaru z normami lub podobny temu dokument. 2) Materiały: kostka brukowa, krawężniki i obrzeża winny nadawać się do bezpośredniego wbudowania, natychmiastowego zagęszczenia. 3) Wymagane właściwości fizyczne i mechaniczne: a) Kostka betonowa - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu > 3,6 MPa; - nasiąkliwość < 6%; - odporność na zamrażanie/ rozmrażanie z udziałem soli odladzających KLASA 3D. b) Krawężniki - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu > 3,5 MPa; - nasiąkliwość < 6%; - odporność na zamrażanie/ rozmrażanie z udziałem soli odladzających KLASA 3D. 4) Odbioru palet będzie dokonywał Wykonawca, sukcesywnie w miarę ich opróżnienia przez Zamawiającego; po uprzednim powiadomieniu i uzgodnieniu z Wykonawcą terminu ich odbioru. Uzgodnienia pomiędzy Stronami będą odbywały się w formie (faksem, e-mailem). Zwrot wszystkich palet nastąpi do dnia 31.12.2019 r. 5) W zamian za palety nie nadające się do powtórnego wykorzystania, Wykonawca obciąży Zamawiającego kosztem zakupu palet odpowiadających właściwościom i parametrom jakościowym palet na których zostały zakupione materiały drogowe. Koszt palety zostanie określony przez Wykonawcę w Formularzu Oferty – Załącznik nr 1 do niniejszej IDW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie przewiduje szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą składają: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie) - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie) – załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP – Zamawiający samodzielnie pobierze przedmiotowe dokumenty z dostępnych rejestrów. 5) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (polisa). Dokument składany po otwarciu ofert na wezwanie Zamawiającego. Forma dokumentów:  Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.  Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu.  Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.  Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień treści złożonych ofert. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach