Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Susz z miejsca zamieszkania do przedszkoli i szkół, a także ich odwożenie po zajęciach do miejsc zamieszkania codziennie za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2019/2020 , tj. od 2 września 2019 do 31 sierpnia 2020r.

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Wybickiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 786 015 , fax. 552 786 222
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 786 015, fax. 552 786 222
    REGON: 53030100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Susz z miejsca zamieszkania do przedszkoli i szkół, a także ich odwożenie po zajęciach do miejsc zamieszkania codziennie za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2019/2020 , tj. od 2 września 2019 do 31 sierpnia 2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie „Dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Susz z miejsca zamieszkania do przedszkoli i szkół, a także ich odwożenie po zajęciach do miejsc zamieszkania codziennie za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2019/2020 , tj. od 2 września 2019 do 31 sierpnia 2020r.”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I: Zadanie 1 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalistycznego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Kisielicach Przewidywana liczba uczniów: 16 Przewozy wykonywane z następujących adresów zamieszkania: 1) Bronowo 11/4, 14-240 Susz 2) Dąbrówka 24/4, 14-240 Susz 3) Piotrkowo 12, 14-240 Susz 4) ul. Krótka 2/3, 14-240 Susz 5) ul. Słowiańska 34/6, 14-240 Susz 6) ul. Świętego Floriana 12/2, 14-240 Susz 7) ul. Prabucka 10, 14-240 Susz 8) Karolewo 4/3, 14-240 Susz 9) osiedle Brzostowe 3/1, 14-240 Susz 10) ul. Piastowska 17/4, 14-240 Susz 11) ul. Piastowska 13/10, 14-240 Susz 12) osiedle Janusza Korczaka 7/27,14-240 Susz 13) osiedle Janusza Korczaka 4/7,14-240 Susz 14) Nipkowie 12/8, 14-240 Susz 15) Jawty Wielkie 16, 14-240 Susz 16) Lubnowy Małe 38, 14-240 Susz Część II: Zadanie 2 – dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Prabutach i Szkoły Podstawowej w Kamieńcu Przewidywana liczba uczniów: 6 Przewozy wykonywane z następujących adresów zamieszkania: 1) Michałowo 15, 14-240 Susz 2) ul. Koszarowa 15/25, 14-240 Susz 3) ul. Bałtycka 2/1, 14-240 Susz 4) Bronowo 3/4, 14-240 Susz 5) Bronowo 14/1, 14-240 Susz 6) ul. Kajki 3/4, 14-240 Susz Zakres przedmiotu zamówienia został sklasyfikowany wg następującego kodu Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 60130000-8 – usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 2. Ogólny opis systemu przewozu 1) Trasa przewozu powinna być w miarę możliwości najkrótszym odcinkiem drogi pomiędzy placówką, a miejscem zamieszkania ucznia niepełnosprawnego. 2) Wykonawca dostosuje godziny dowożenia uczniów do godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć z zachowaniem zasady, że pierwszy uczeń na trasie, dowożony do placówki, będzie zabierany spod miejsca zamieszkania nie wcześniej, niż godzinę przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ostatni z uczniów będzie odwożony do miejsca zamieszkania nie później, niż godzinę po zakończeniu zajęć. 3) Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć dla dowożonych uczniów Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisaniu umowy. Godziny dowożenia mogą zostać zmienione z uwagi na potrzeby placówki, w szczególności wynikające z rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego lub innych dni uroczyście obchodzonych przez szkoły. 4) Wykonawca jest zobowiązany do stałej łączności z dyrektorami szkół, a w szczególności informowania dyrektora o awariach i spóźnieniach autobusów trwających powyżej 10 minut. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości wykonania zamówienia w okresie i na warunkach określonych w umowie także poprzez zorganizowanie zastępczego wykonania transportu przez innego przewoźnika na koszt i ryzyko Wykonawcy, na warunkach określonych w niniejszej umowie, w wypadku przemijających zdarzeń losowych uniemożliwiających przejściowo wykonanie umowy przy użyciu własnych pojazdów Wykonawcy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci niepełnosprawnych, pojazdy powinny być ubezpieczone i posiadać aktualne przeglądy techniczne. W pojazdach w okresie zimowym i letnim powinna być zapewniona odpowiednia temperatura. 7) Listę uczniów Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisaniu umowy jako jej załącznik. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż 28 sierpnia 2019 r., przekaże Zamawiającemu do zaakceptowania opracowaną trasę przejazdu. 8) Wykonawca opracuje trasę przejazdu umożliwiającą przewóz wszystkich uczniów niepełnosprawnych z zapewnieniem miejsc siedzących, na godziny określone przez Zamawiającego do przedszkola/szkoły i w drodze powrotnej do miejsc zamieszkania. Trasa zaproponowana przez Wykonawcę będzie musiała zostać zaakceptowana w formie pisemnej przez Burmistrza Susza w terminie do 7 dni od daty wpływu dokumentu do Urzędu Miejskiego w Suszu. 9) W trakcie przewozu opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi sprawuje opiekun. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, która jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Opieka obejmuje uczniów podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz w czasie przejazdu. 10) Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może skontrolować pojazdy w zakresie jego zgodności z warunkami SIWZ. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed podpisaniem umowy. Podczas oględzin pojazdu Zamawiający w szczególności będzie sprawdzał: • dopuszczenie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych (wpis do dowodu rejestracyjnego jako przeznaczenie – dowóz osób niepełnosprawnych), • możliwość przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, tj. spełniającym wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim – konieczne posiadanie specjalistycznej windy oraz umocowań wózków wraz z pasażerem podczas transportu, • wyposażenie w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu, • ważne badania diagnostyczne, • odpowiednie oznakowanie pojazdu, • aktualne ubezpieczenie (OC,), • odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne. 12) Przed podpisaniem umowy Zamawiający sprawdzi zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osób, które będą sprawować opiekę nad uczniami podczas przewożenia. Wykonawca po dokonaniu przez Zamawiającego weryfikacji zaświadczeń przekaże ich kserokopię podbitą za zgodność z oryginałem. 13) Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kserokopię dokumentów pojazdów(podbite za zgodność z oryginałem), które zostały zgłoszone do realizacji przedmiotu umowy. W skład tych dokumentów wchodzi dowód rejestracyjny, polisa OC. 14) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • kierowanie pojazdami, • opieka i obsługa osób niepełnosprawnych. 15) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób, o których mowa w ust. 1: • oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, wysokości wynagrodzenia). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 16) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 2 % wynagrodzenia umownego brutto. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób. 17) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18) Zamawiający będzie mógł zlecić uprawnionym do tego służbom (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego) sprawdzenie stanu technicznego pojazdu, bez poinformowania Wykonawcy. 3.Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4b do siwz jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 4.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Zastosowanie w dokumentacji oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty „równoważne” pod warunkiem, że ofertowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu. 7.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8.Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu licencji lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie transportu drogowego osób na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 58 z późn. zm.) Wykonawca powinien legitymować się Zezwoleniem lub zezwoleniami na wykonywanie regulowanego krajowego transportu drogowego osób w relacjach umożliwiających przewóz dzieci do placówek edukacyjnych. Zamawiający wymaga by wykonawca posiadał licencję/zezwolenie przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stanowiące wzór nr 2 formularza oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zdolnościach technicznych i zawodowych lub i sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy - wg wzoru 4 – wykonawca składa to oświadczenie, jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców b) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty. Kopię pełnomocnictwa „za zgodność z oryginałem” poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz. c) Jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów składa: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach