Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2020-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki w roku szkolnym 2020/2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla jednego niepełnosprawnego ucznia,, który obowiązek szkolny będą realizować: • w Niepublicznej Szkole Specjalnej Przysposabiającej do Pracy „Nie z tej bajki” w Warszawie ul. Grójecka 97/700, 02-120 Warszawa, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Część nr 2: Dowóz dwóch niepełnosprawnych wychowanków zamieszkałych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki do Przedszkola w Żyrardowie, w roku szkolnym 2020/2021 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla dwóch niepełnosprawnych wychowanków, którzy będą uczęszczać do: • Przedszkola „Zielony Ogródek” ul. Plonowa, 96-300 Żyrardów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4.(Zamawiający dopuszcza złożenie ww oświadczenia elektronicznie podpisanego podpisem kwalifikowalnym na adres: zamówienia@grodzisk.pl). Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 2, 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu– zgodnego z treścią Załącznika nr 3 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pozostałe dokumenty - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG), składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność dokumentu KRS/CEIDG, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie"
Dodano: 2024-07-03 - Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usług transportu medycznego pacjentów, środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ
Dodano: 2024-04-02 - Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
Dodano: 2024-03-29 - Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
Dodano: 2024-02-29 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-02-07 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-02-05 - Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2024-02-02 - Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
Dodano: 2023-12-01 - Świadczenie usługi transportu sanitarnego.
Dodano: 2023-11-30