Przetargi.pl
DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ GORLICE DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO WYCHOWAWCZEGO W SZYMBARKU I DO MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W GORLICACH UL. WYSZYŃSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2010/2011

Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3551252 , fax. 018 3551212
  • Data zamieszczenia: 2010-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski
    ul. Rynek 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 018 3551252, fax. 018 3551212
    REGON: 00052281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ GORLICE DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO WYCHOWAWCZEGO W SZYMBARKU I DO MIEJSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W GORLICACH UL. WYSZYŃSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Gorlice w roku szkolnym 2010/2011, którzy obowiązek szkolny lub obowiązek nauki realizują w szkołach dostosowanych do ich niepełnosprawności. 1.2. Uczniowie będą przewożeni na trasie: 1) Gorlice - Miejski Zespół Szkół nr 3 w Gorlicach, ul. Wyszyńskiego i z powrotem - 2 uczniów, 2) Gorlice - Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Szymbarku i z powrotem - 13 uczniów, 1.3. Dzienny dowóz w chwili obecnej obejmuje 15 uczniów z tego 4 uczniów mieszka w internacie i jest przewożone rano w poniedziałek z domu do szkoły i zabierane w piątek ze szkoły do domu. Dni dowozu dla uczniów mieszkających w internacie mogą być zmienione w przypadku gdy dzień dowozu jest dniem wolnym od zajęć szkolnych. 1.4. Przewidywana łączna dzienna liczba wozokilometrów - ok. 75 wzkm. 1.5. Przewidziana liczba dni na realizację usługi - 187 dni. 1.6. Trasy i godziny przejazdu zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planu zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych, przy czym należy przyjąć iż obecnie trasa przejazdu uwzględnia następujące ulice: Broniewskiego, Narutowicza, Konopnickiej, Krakowska, Krasińskiego, Warneńczyka, Batorego, Krzywa, Skrzyńskich, Sikorskiego, Chopina, Biecka. 1.7. Dowóz odbywał się będzie w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku dostosowany do planu lekcji . Godziny rozpoczęcia lekcji przeciętnie 8:00 - 8:10, a zakończenia zajęć szkolnych 14:00- 15:30. Czas przejazdu w jedna stronę od pierwszego przystanku to ok. 1 godzina. 1.8. Do obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji usługi w szczególności należy: 1) dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe, 2) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu i w miejscach oczekiwania przed odjazdem pojazdu, 3) zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu, 4) zapewnienie wszystkim uczniom miejsc siedzących, 5) odbieranie dzieci od rodziców na wyznaczonym miejscu przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, 6) po przywiezieniu do szkoły przyprowadzanie dzieci do szatni i przekazanie osobie dyżurującej, po zakończeniu zajęć odbieranie dzieci z szatni szkoły i po odwiezieniu przekazanie pod opiekę rodzicom. 7) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu, 8) współpraca z Wydziałem Oświaty Kultury i Sportu, zgłaszanie zmian dotyczących przewozu uczniów niepełnosprawnych, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi, 9) prowadzenie dokumentacji usługi w postaci dziennika przewozu uczniów zawierającego co najmniej następujące informacje: a) listę obecności podczas danego przejazdu, b) uwagi o zachowaniu uczniów w czasie przejazdu, 10) okazywanie w każdej sytuacji życzliwości uczniom niepełnosprawnym, a w sytuacjach konfliktowych, należy mieć na uwadze poszkodowanie przez los tych osób, 11) w przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów sprawowanie opieki nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu zapewnienia im pojazdu zastępczego i potem w autobusie zastępczym, 12) posiadanie w czasie wykonywania usługi w autobusie stale czynnego i sprawnego telefonu komórkowego. 13) obowiązkowo posiadanie możliwości kontaktu telefonicznego z rodzicami i placówką na wypadek zmian godzin przyjazdu i odjazdu wynikających z sytuacji niezależnych, przekazanie ewentualnie informacji ze szkoły do domu rodzinnego dziecka i odwrotnie, 1.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo: 1) zwiększenia liczby przewożonych uczniów w trakcie realizacji usługi , 2) zmiany rozkładu jazdy tj. zmiany trasy, jej długości i godzin przewozu uczniów zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za 1 wozokilometr przedstawioną w formularzu ofertowym Wykonawcy, 3) zlecenia Wykonawcy dodatkowych przewozów szkolnych, zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za 1 wozokilometr. Zamawiający o zmianach powiadomi Wykonawcę pisemnie w terminie co najmniej 2 dni przed planowaną zmianą. 1.10. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia, zobowiązuje się do: 1) stosowania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz procedur określonych przez administratora danych, 2) złożenia oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy przetwarzanych danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia. 1.11. Zabronione jest przewożenie w autobusie podczas wykonywania usługi przewozu dzieci do ośrodków szkolnych i z powrotem do domów osób trzecich. 1.12. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa. W szczególności na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania wszelkich niezbędnych w tym zakresie pozwoleń i uzgodnień. 1.13. Opiekun winien przebywać w tej części pojazdu w której siedzą uczniowie w celu podejmowania interwencji w razie niespokojnego zachowania się uczniów natychmiast, bez konieczności zatrzymywania pojazdu. 1.14. Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się telefonicznie z opiekunem ucznia w przypadku zmian wyznaczonych godzin przyjazdu spowodowanych opóźnieniem lub wcześniejszym przyjazdem autobusu w stosunku do obowiązującego rozkładu jazdy. Wykonawca zastosuje się do informacji uzyskanej od opiekuna ucznia jeśli czas oczekiwania na wyznaczonym miejscu (przystanku) nie będzie dłuższy niż 10 minut. 1.15. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu , w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała , śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 1.16. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r, o transporcie drogowym oraz ustawą z 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym. 1.17. Wykonawca zapewnia sprawność techniczną pojazdu, a także odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy oraz opiekuna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium w/w nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 18.08.2010 r. do godz. 13:00 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 18.08.2010 r. do godz. 13:00 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach