Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2009/2010 wraz z opieką

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-005 Kleszczewo, ul. Poznańska 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8176017, 8176020, 8176033 , fax. 061 8176184
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo
    ul. Poznańska 4 4
    63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, fax. 061 8176184
    REGON: 00053591300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2009/2010 wraz z opieką
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są przewozy własnymi środkami transportowymi uczniów niepełnosprawnych mieszkających na terenie gminy Kleszczewo do placówek oświatowych znajdujących się na terenie miasta Poznania i Swarzędza oraz zapewnienie dzieciom opieki w czasie realizacji przewozów. Miejscami docelowymi dowożonych uczniów są: 1) Zespół Szkół Specjalnych Nr 102 w Poznaniu, ul. Przełajowa 6; 2) Zespół Szkół Specjalnych Nr 103 w Poznaniu, ul. Rycerska 43; 3) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Swarzędzu- klasy specjalne i integracyjne, os. Kościuszkowców 4. Czas przebywania uczniów w samochodzie podczas dowozu do szkoły bądź ze szkoły do domu nie może przekraczać 1 godziny. Dziecko nie może zostać przywiezione do szkoły wcześniej niż na 45-60 minut przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca musi dysponować min. 2 samochodami z kierowcą - o ilości miejsc siedzących 8 + 1 każdy, wyposażone w pasy bezpieczeństwa. W każdym samochodzie musi znajdować się jeden opiekun dla dzieci mający pieczę nad nimi zarówno w czasie jazdy, jak i przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów. Pojazdy służące do przewozów muszą posiadać aktualne badania techniczne. Na każdy dzień tygodnia zostanie określona trasa, która w trakcie realizacji usługi może być modyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy usługi. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówek oświatowych jako wolne od zajęć przewozy nie będą odbywały się. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach oferent zobowiązuje się do ich realizacji w ramach zawartej umowy. W roku szkolnym 2009/2010, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, przewiduje się maksymalnie 187 dni nauki szkolnej. Zamawiający przewiduje, że przez cały okres świadczenia usługi przewozowej łączna długość trasy wyniesie ok. 54 000 km Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia, bądź zwiększenia zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy przejechany 1km wraz z opieką. W przypadku awarii samochodu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę lub opiekuna, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić samochód zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do : A) zmniejszenia, bądź zwiększenia zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy przejechany 1km, B) natychmiastowego rozwiązania umowy o wykonanie usługi w przypadku nienależytego wykonania umowy w ocenie Zamawiającego, polegającego między innymi na : - opóźnieniu w przewozach dzieci powyżej 30 minut, - nieprzestrzeganiu harmonogramu dowozów, - utrzymywaniu pojazdu w niewłaściwym stanie technicznym, - nieprzestrzeganiu przyjętych standardów w zakresie czystości pojazdu i jego obsługi oraz kultury osobistej kierowcy; - inne Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) wykonawca musi posiadać licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Polski, 2) wykonawca musi dysponować min.: 2 kierowcami, którzy muszą posiadać uprawnienia - prawo jazdy i świadectwo kwalifikacji do kierowania pojazdem odpowiedniej kategorii lub (zamiast świadectwa kwalifikacji) ważne orzeczenia : lekarza medycyny pracy i psychologa, 3) wykonawca musi dysponować min.: 2 opiekunami. Każdy opiekun dla dzieci mający pieczę nad nimi zarówno w czasie jazdy, jak i przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów musi posiadać odpowiednie przygotowanie zawodowego do opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi (ukończony odpowiedni : kurs, szkoła, uczelnia, itp.) 4) wykonawca musi dysponować min. 2 samochodami o ilości miejsc siedzących 8 + 1 wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, 5) wszystkie pojazdy muszą być sprawne i posiadać ważne przeglądy techniczne. Ponadto muszą posiadać polisy OC i NW, 6) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, (tj. 19.06.2009r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto) i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ. (doświadczenie podwykonawcy nie będzie brane pod uwagę) i dysponuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi to. 7) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców : a) W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców Wykonawca musi załączyć do oferty: - wykaz zakresu usług, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega, że przez podwykonawców mogą być wykonane wyłącznie usługi wykonywane w przypadku awarii autobusu lub innych sytuacji losowych, związane z wykorzystaniem autobusów lub kierowców rezerwowych, - uprawnienia posiadane przez wyznaczonych przez podwykonawcę pracowników i odpowiednie zaświadczenia, - wszystkie niezbędne dokumenty wymagane w stosunku do pojazdów, b) Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji robót będzie mogła nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, c) Całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 3.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3, 5) wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 30.12.2008r.), 3) aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ. 6) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY - zał. nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty, pełnomocnictwa do reprezentacji itd. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca wraz z odpowiednim opisem (wg wzoru - zał. Nr 6), dowody rejestracyjne z ważnym przeglądem technicznym pojazdu oraz z odpowiednią ilością miejsc siedzących, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, ważna polisa OC i NW, b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, prawa jazdy, świadectwo kwalifikacji do kierowania odpowiednim pojazdem lub ukończony kurs dokształcający kierowców przewożących osoby wraz z ważnym orzeczeniem lekarza medycyny pracy i psychologa dla osób (kierowców) wskazanych do realizacji zamówienia (w zał. Nr 7 do niniejszej SIWZ), świadectwo ukończenia kursu, szkoły lub uczelni, uprawniających do sprawowania opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi osób (opiekunów) wskazanych do realizacji zamówienia (w zał. Nr 7 do niniejszej SIWZ) c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. 19.06.2009r.) usług o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i inwestorów oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru -zał. Nr 5), 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający nie żąda dokumentów. Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kleszczewo.pl www.bip.kleszczewo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach