Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Sianów oraz Miasta Koszalin w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Zespół Administracyjnej Obsługi Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 75-004 Sianów, B. Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 318 65 61 , fax. 94 318 53 20
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracyjnej Obsługi Oświaty
    B. Chrobrego 4
    75-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 318 65 61, fax. 94 318 53 20
    REGON: 32116493100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Sianów oraz Miasta Koszalin w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych znajdujących się na terenie miasta Koszalin z miejsca zamieszkania i z powrotem. 2. Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów wraz z opieką z punktu odbioru ustalonego z rodzicem w miejscu zamieszkania i odwiezienie uczniów wraz z opieką do szkoły (ośrodka) i z powrotem po zakończonych zajęciach. 3. Usługa realizowana jest w dniach nauki szkolnej, czyli w dniach kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne. 5. Z kursu dojazdu do placówek i powrotu korzystają uczniowie i dodatkowo jeden opiekun na kurs. 6. Liczba osób objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zmiana w liczbie osób objętych dowozem utrzymująca się w granicach do 20 % nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 12. 7. Ramy czasowe realizowanej usługi: - dojazd - uczniowie do szkół i ośrodków muszą dotrzeć na miejsce do godz. 750. - powrót - kurs powrotny powinien być dostosowany do godzin zakończenia zajęć przez uczniów objętych dowozem ( powinien rozpocząć się w godzinach 1430 – 1530 ) 8. Postępowanie zostaje podzielone na dwie części: Trasa A – zamówienie obejmuje świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do: Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Koszalinie, ul. Wyspiańskiego 4, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Koszalinie, ul. Szpitalna 2 z miejscowości: Iwięcino, Sucha Koszalińska, Sianów – łącznie 6 osób oraz 1 osoba z Kleszcz tylko dowóz do ZS nr 12, ul. Połczyńska 71a, Koszalin (Kleszcze-Koszalin), Trasa B – zamówienie obejmuje świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Koszalinie, ul. Rzeczna 5, Zespołu Szkół nr 12, ul. Połczyńska 71a, z miejscowości: Sianów, Skibienko, Sowno, oraz 1 osoba z Kleszcz tylko odwóz z ZS nr 12, ul. Połczyńska 71a, Koszalin (Kosz9. Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów na Trasie A przewozu, natomiast na Trasie B opiekuna zapewnia Zamawiający. 10. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu (zastrzeżenie: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun). alin-Kleszcze).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60113400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu; 1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 2.1. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną Licencję na wykonywanie krajowego transportu osób oraz Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Krajowym Transporcie Drogowym Osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków. 2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NNW (od odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów), a także dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia, oraz inne dokumenty, jeśli wymagają tego przepisy prawa. 2.3. zdolności technicznej lub zawodowej: 2.3.1. Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował lub realizuje minimum 1 zamówienie w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych na kwotę brutto minimum 15.000 zł poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje); - dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, aktualnie zarejestrowanymi i ubezpieczonymi; 2.3.2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia; 2.3.3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonywał przedmiot zamówienia własnymi zasobami lub będącymi w jego wyłącznej dyspozycji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach