Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 ogłasza przetarg
- Adres: 72-200 Nowogard, Smużyny
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 39 20 825 , fax. 0-91 39 20 825
- Data zamieszczenia: 2020-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9
Smużyny 2
72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 39 20 825, fax. 0-91 39 20 825
REGON: 29511300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dps.nowogard.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa art. chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie ,Smużyny 2 oraz fili iDPS przy ul. Piłsudskiego 9 zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33371190-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia że Dostawca (Oferent) nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz opłat i składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że uzyskał zgodę na wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wg wzoru stanowiącego zał Nr 3 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Dostawcy. Wykaz zrealizowanych zamówień - informację o doświadczeniu Dostawcy (zał. nr 6). Do informacji winny być dołączone dokumenty (Listy Referencyjne) potwierdzające realizację dostaw oraz to, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną