Przetargi.pl
Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie

Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Smużyny
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 39 20 825 , fax. 0-91 39 20 825
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9
    Smużyny 2
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 39 20 825, fax. 0-91 39 20 825
    REGON: 29511300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps.nowogard.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa art. chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie ,Smużyny 2 oraz fili iDPS przy ul. Piłsudskiego 9 zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33371190-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia że Dostawca (Oferent) nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz opłat i składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że uzyskał zgodę na wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wg wzoru stanowiącego zał Nr 3 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Dostawcy. Wykaz zrealizowanych zamówień - informację o doświadczeniu Dostawcy (zał. nr 6). Do informacji winny być dołączone dokumenty (Listy Referencyjne) potwierdzające realizację dostaw oraz to, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach