Przetargi.pl
Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-230 Szczecin, ul. Potulicka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4472000, , fax. 91 447 20 01
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
    ul. Potulicka 2
    70-230 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4472000, , fax. 91 447 20 01
    REGON: 01126394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie w rejonach: Szczecin, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz. 2. Roboty remontowe wykonywane w istniejących obiektach budowlanych będą polegać na odtworzeniu stanu pierwotnego, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym, zgodnie z Art. 3 pkt 8) ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) 3. Szczegółowy zakres robót stanowią przedmiary robót zawarte w są w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamówienie jest podzielone na cztery części w czterech rejonach: Część I - Szczecin, Część II - Koszalin, Część III – Kołobrzeg, Część IV - Wałcz. 5. Kod CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne, 45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne, 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe, 71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania. 6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium w wysokościach: 1) I część zamówienia: 10.000,00 zł 2) II część zamówienia: 7.300,00 zł 3) III część zamówienia: 7.600,00 zł 4) IV część zamówienia: 7.700,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy) polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że posiada ważne w dniu podpisywania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną która musi wynosić, co najmniej: część zamówienia nr I - 200.000,00 PLN część zamówienia nr II - 200.000,00 PLN część zamówienia nr III - 200.000,00 PLN część zamówienia nr IV - 200.000,00 PLN 3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w Rozdziale XVI. 4. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia – załącznik nr 6. 5. Wykonawcy, z którymi Zamawiający zamierza podpisać umowy, przed ich podpisaniem przedstawią dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, o których posiadaniu oświadczyli w załączniku nr 9 w tym również aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeśli te wymagane są odrębnymi przepisami prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach