Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg
- Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 5929310 , fax. 29 7422811
- Data zamieszczenia: 2019-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
ul. Jana Pawła II 45
07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
tel. 29 5929310, fax. 29 7422811
REGON: 55066782400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów na terenie gminy Brańszczyk do Szkół Podstawowych w Brańszczyku, Porębie Średniej, Nowych Budach, Nowej Wsi, Trzciance i Knurowcu w okresie od 02.09.2019 r. do zakończenia roku szkolnego w 2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów na terenie gminy Brańszczyk do Szkół Podstawowych w Brańszczyku, Porębie Średniej, Nowych Budach, Nowej Wsi, Trzciance i Knurowcu w okresie od 02.09.2019 r. do zakończenia roku szkolnego w 2020 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej związanej z przewozem osób
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy ofercie Wykonawca słada n/w dokumenty: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3 SIWZ, wypełnione i podpisane przez wykonawcę, - Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 7 SIWZ. - dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - Suma gwarancyjna ubezpieczenia musi być co najmniej w wysokości oferowanej wartości przedmiotu zamówienia. - wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były świadczone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że zrealizował co najmniej 2 usługi o zbliżonym zakresie do wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 200 000 zł każda usługa w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na załączniku nr 4 SIWZ. - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić co najmniej 3 osób na podstawie umowy o pracę. Osoba zatrudniona w pełnym wymiarze czasu pracy – pracownik fizyczny wykonujący czynności związane z przedmiotem zamówienia, osoby te wykonawca powinien wykazać w załączniku nr 5 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie wrzesień – grudzień 2024 rok
Dodano: 2024-07-16 - Dowóz uczniów z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie gminy Błonie w latach 2024–2026
Dodano: 2024-07-10 - "Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie"
Dodano: 2024-07-03 - Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usług transportu medycznego pacjentów, środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ
Dodano: 2024-04-02 - Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
Dodano: 2024-03-29 - Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
Dodano: 2024-02-29 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-02-07 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-02-05 - Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2024-02-02