Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej w roku szkolnym 2013/2014

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobra.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej w roku szkolnym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa uczniów w dni nauki szkolnej do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej w roku szkolnym 2012/2013 z miejscowości wchodzących w skład obwodu Szkoły Podstawowej w Dobrej wraz z Szkołą Filialną w Piekarach oraz Gimnazjum w Dobrej po trasach opisanych w Przewidywanym Harmonogramie Dowozów stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ . Przewidywana liczba kilometrów do przejechania dziennie - 280 km. Ostateczna liczba kilometrów dziennego przebiegu zostanie ustalono i podana przez Zamawiającego najpóźniej w terminie do 31.08.2013r. wraz z szczegółowymi trasami i czasem przejazdu. Przejazdy odbywać się będą w dni nauki szkolnej ( szacunkowo 189 dni) zarówno po drogach asfaltowych jak i gruntowych. Przewiduje się 3 trasy dowozów i odwozów, po których każdy z pojazdów będzie realizował po dwa kursy w ramach przywozu uczniów do siedziby w Długiej Wsi i Szkoły Filialnej w Piekarach oraz po dwa kursy w ramach odwozów uczniów z siedziby w Długiej Wsi ( pierwszy po piątej, drugi po siódmej godzinie lekcyjnej ). Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów, godzin przejazdów autobusów i ich odjazdów dokonane zostaną przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy i ustaleniu planu lekcji w Zespole, lecz nie później niż 31 sierpnia 2013r. Ustalone przez Zamawiającego trasy mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego w szczególności w przypadku: 1) zmiany liczby dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy ; 2) zmiany liczby dni realizacji zamówienia; 3) zmiany trasy dowozów; 4) zmian związanych z organizacją nauczania w Zespole w poszczególnych dniach tygodnia 5) z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobra.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach