Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach z terenu gminy Ostroróg

Miasto i Gmina Ostroróg ogłasza przetarg

  • Adres: 64560 Ostroróg, ul. Wroniecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 29 31 710 , fax. 061 29 31 712
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Ostroróg
    ul. Wroniecka 14
    64560 Ostroróg, woj. wielkopolskie
    tel. 061 29 31 710, fax. 061 29 31 712
    REGON: 52815500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach z terenu gminy Ostroróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach z terenu gminy Ostroróg” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) od 01 września 2018 r. wykonywanie usług przewozowych na rzecz Zamawiającego polegających na dowożeniu i odwożeniu uczniów z terenu Gminy Ostroróg do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy ul. Hugona Kołłątaja 1 w Szamotułach po drogach o nawierzchni utwardzonej lub asfaltowej w roku szkolnym 2018/2019 i 2019/2020 z wyłączeniem dni wolnych od nauki, zgodnie z opisem trasy: dziennie 1. Ostroróg – Binino – Bobulczyn – Dobrojewo – Ostroróg – Kluczewo Huby – Szczepankowo – Szamotuły – Ostroróg - 50 km x 2 = 100 RAZEM KM DZIENNIE - 100 2) przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017, poz 1260 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. 2017, 2200 ze zm.) 3) zapewnienie opieki wykwalifikowanego opiekuna i bezpieczeństwa w czasie przewożenia, wsiadania i wysiadania ze środka transportu uczniów z przystanków do i ze szkoły, 4) Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu busa do pierwszego przystanku wyznaczonej trasy oraz powrotu busa do bazy przed kolejnym kursem, a także przejazdu do bazy po zakończonym dowożeniu. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oględzin pojazdu przedstawionego w ofercie przed podpisaniem umowy 6) przewóz uczniów pojazdem (busem) przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych posiadającym wystarczającą liczbę miejsc siedzących – nie mniej niż 12 7) sprawowanie nadzoru i kontroli pracowników, którymi będzie się posługiwał przy wykonywaniu umowy, a w szczególności zobowiązanie się do stałej kontroli trzeźwości kierowcy i opiekuna 8) utrzymywanie w odpowiednim stanie technicznym taboru przeznaczonego do dowozów 9) ubezpieczenie przewozów na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanego przez wykonawcę w wysokości co najmniej 50.000,00 zł 10) właściwą jakość obsługi, regularność i punktualność kursów oraz czystość pojazdu 11) zagwarantowanie, aby bus wyjeżdżający z bazy w celu wykonywania niniejszej umowy był sprawny technicznie, posiadający aktualne badania techniczne, ubezpieczenie, wyposażony w nieuszkodzone i niezabrudzone siedzenia, oraz konstrukcyjnie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (np. poprzez: działający podnośnik do wózka inwalidzkiego lub windę lub najazd lub rampę) 12) ponoszenie odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody wynikłe z prowadzonej przez Wykonawcę działalności przewozowej. 13) dysponowanie taborem w ruchu i taborem rezerwowym w celu usunięcia zakłóceń 14) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności po stronie Wykonawcy tj. awaria busa, kolizja drogowa, itp. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia busa zastępczego w czasie do 60 min. od chwili wystąpienia zakłócenia. 15) wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami, normami i normatywami 16) wykonawca przedmiotu niniejszej umowy nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków wynikających z umowy w całości. 3.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.2. W roku szkolnym 2018/2019 – liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół Specjalnych wynosić będzie 8, w tym jeden uczeń poruszający się na wózku inwalidzkim. 3.3. Wykonawca wykonuje przewozy sam, przy pomocy swoich pracowników lub innych osób i przy użyciu odpowiedniego busa - posiadającego parametry techniczne zgodne ze złożoną ofertą. Podwykonawców może zaangażować wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego. 3.4. Zlecenie przez Wykonawcę części przedmiotu umowy Podwykonawcy nie zmieni zobowiązań i odpowiedzialności Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części usługi. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były jego własne. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia, w dniu podpisania umowy zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i opieki nad dziećmi – dotyczy opiekuna i kierowcy. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania do Zespołu Szkół w Ostrorogu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia umowy aktualnego wykazu taboru autobusowego oraz wykazu osób wykonujących zamówienie wraz z wymaganymi dokumentami w razie zaistniałych zmian. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przebiegu trasy, zmianę ilości kilometrów między trasami oraz godziny przejazdu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą w związku z organizacją pracy w szkołach lub zwiększeniem ilości uczniów na trasie. Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę włącznie z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług – VAT. 3.7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666,2138 i 2255 oraz 2017 r. poz. 60 i 962): kierowca Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: a) na etapie ofertowania – Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty. b) na etapie realizacji umowy – Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do składania – na żądanie Zamawiającego – pisemnego zapewnienia, że wszystkie osoby wykonujące prace KIEROWCY są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zapewnienie to winno być złożone w terminie 3 dni od zgłoszenia żądania. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, W SZCZEGÓLNOŚCI PRZEDSTAWIAJĄC ZOBOWIĄZANIE TYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA MU DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA POTRZEBY REALIZACJI ZAMÓWIENIA. Propozycja treści oświadczenia - Załącznik nr 13 do SIWZ 2. Do oferty należy załączyć Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Propozycja treści oświadczenia - Załącznik nr 12 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach