Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu

Urząd Gminy w Wydminach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-510 Wydminy, pl. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 421 00 83 , fax. 87 421 00 83
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wydminach
    pl. Rynek 42370
    11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 421 00 83, fax. 87 421 00 83
    REGON: 54090800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów szkoły podstawowej w Wydminach, oraz Szkoły podstawowej w Gawlikach Wielkich na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu. Zamówienie jest podzielone na dwie części: Część I: Dowóz dzieci do Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich Część II: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Wydminach 3.2. Łączna ilość dzieci dowożonych – 331 (liczba szacunkowa, może ulec zmianom). 3.3. Dowozy będą realizowane z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki i bezpieczeństwa nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą oraz zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych osób. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów podczas przewozu. 3.4. Usługa dowozu realizowana jest przez dwa lata szkolne, Wykonawca zapewniając należyte wykonanie zadania uwzględni naturalną rotację uczniów wykazanych w poszczególnych miejscowościach. 3.5. Autobusy do przewozu dzieci zapewni Wykonawca. 3.6. Autobusy (busy) służące realizacji niniejszego zadania będą miały nie więcej niż 15 lat w dniu przystąpienia do postępowania przetargowego, z automatycznie otwieranymi drzwiami. Ilość sprzętu dysponowanego do obsługi zadania ma w pełni zabezpieczać obsługę dwóch placówek oświatowych. 3.7. Wykaz miejscowości, wskazanie tras o długościach wyliczonych do 5 km (włącznie), do 10 km (włącznie), do 15 km i do 20 km (włącznie), przewidywane godziny dowozów i odwozów, planowaną liczbę przewożonych dzieci oraz liczbę punktów zbiorczych określono w SIWZ. Uwzględniona przy wykazie miejscowości liczba kilometrów zakłada oddalenie danej miejscowości od szkoły. Na wskazanych trasach „do” i „z” wykazanych miejscowości należy skalkulować ceny biletów tam i z powrotem. Planuje się miejsca postojowe w podanych niżej miejscach. W każdej miejscowości powinien być przynajmniej jeden punkt przystankowy. Część I Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich L.p. Miejscowość Długość trasy Szacunkowa ilość dzieci 1. Gawliki Wielkie kolonia Do 5 km 7 Gawliki Wielkie kierunek – Czarnówka Do 5 km 1 Gawliki Wielkie kierunek - Grądzkie Do 2 km 1 2. Szczybały Orłowskie Do 5 km 9 3. Łękuk Mały Do 10 km 11 4. Orłowo Do 10 km 16 5. Gajrowskie Do 10 km 5 6. Pietrasze ( kierunek Stare Juchy) Do 5 km 2 7. Pietrasze(Szkoła w Świętajnie) Do 5 km 5 8. Czarnówka Do 5 km 4 9. Grądzkie Do 5 km 13 Wykaz planowanych przystanków: Planowane punkty przystankowe w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie Orłowo: 1. Przystanek autobusowy (przy sklepie) 2. Przy cmentarzu (droga na Łękuk Mały), 3. Obok domu P. Zajkowskiej (Szczybały Orłowskie) i obok domu p. Suchoronczak. Szczybały Orłowskie: 1. Obok domu P. Maliny 2. Przystanek autobusowy 3. Obok domu P. Bazylak, 4. Obok drogi do P. Lokowskich Pietrasze: 1. Przystanek autobusowy (obok domu P. Monkiewicza) 2. Obok domu P. Siedleckiego Pietrasze 3.(Szkoła w Świętajnie) Grądzkie; 1. Obok domu P. Mikusek, 2. Przystanek autobusowy, 3. Grądzkie tory Czanrnówka: 1. Obok domu P. Dariusza Czetyrboka, 2. Obok domu P. Skowrona Gajrowskie: 1. Przystanek autobusowy Gawliki Wielkie: 1. Kolonia (koło krzyża), 2. Obok domu P. Rosińskich. 2 Szkoła - przystanek Łękuk Mały: 1. Przystanek autobusowy (obok domu P. Wiśniewskiej) Część II Zespół Szkół Ogólnokształcących w Wydminach L.p. Miejscowość Długość trasy Szacunkowa ilość dzieci 1. Mazuchówka Do 5 km 55 2. Siemionki Do 5 km 10 3. Kolonia Wydminy Do 5 km 1 4. Gawliki Małe Do 10 km 11 5. Cybulki Do 5 km 1 6. Gębałki Do 10 km 5 7. Wężówka Do 5 km 5 8. Szczepanki Do 10 km 6 9. Lipińskie Do 10 km 1 10. Ranty Do 10 km 7 11. Radzie Do 10 km 10 12. Hejbuty Do 15 km 3 13. Pamry Do 10 km 7 14. Talki Do 15 km 16 15. Zelki Do 15 km 21 16. Berkowo Do 20 km 9 17. Biała Giżycka Do 15 km 5 18. Pańska Wola Do 20 km 4 19. Malinka Do 15 km 6 20. Rostki Do 10 km 7 21. Siedliska Do 10 km 26 22. Ernstowo Do 5 km 4 24. Grodkowo Do 10 km 4 25. Sucholaski Do 5 km 25 26. Dudka Do 5 km 9 27. Okrągłe Do 15 km 2 28. Krzywe Do 15 km 2 Wykaz planowanych przystanków: Planowane punkty przystankowe w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie Dudka: 1. Przystanek PKS Szczepanki: 1Przystanek PKS Lipińskie: 1. Przystanek PKS. Siemionki: 1. Przystanek autobusowy . Talki: 1. Przystanek - Przy szkole, 2. Przystanek autobusowy Biała Giżycka: 1. Przystanek autobusowy Malinka: 1. Przystanek autobusowy Ranty: 1. Krzyżówka Pamry- Talki (Przystanek autobusowy); 2. Przystanek autobusowy - Cegielnia; 3. Przystanek autobusowy Cybulki: 1. Przystanek autobusowy (na skrzyżowaniu do Cybulek) Berkowo: 1. Przystanek autobusowy Pańska Wola: 1. Przystanek autobusowy Hejbuty: 1. Przystanek autobusowy; 2. Stary przystanek autobusowy (obok domu Pana Samulaka); Mazuchówka:1. Przystanek we wsi; 2. Kolonia w stronę Sołtman, 3. Stacja CPN(przy drodze w stronę Gawlików Wielkich). Zelki: 1. Przystanek autobusowy;; 2. Przystanek na żądanie przy drodze na Hejbuty; 3. Szkoła Podstawowa, 4. Przystanek autobusowy na trasie Zelki- Pańska Wola. 5. Zelki Krzywe- przy drodze w miejscowości Krzywe Radzie: 1. Krzyżówka we wsi. Pamry: 1. Przystanek autobusowy Rostki: 1. Przystanek autobusowy Wężówka: Przystanek autobusowy Wydminy: Przystanek- szkoła. Talki: 1. Przystanek- Przy szkole, 2. Przystanek autobusowy Biała Giżycka: 1. Przystanek autobusowy Ranty: 1. Przystanek autobusowy – Cegielnia, 2. Przystanek autobusowy Berkowo: 1. Przystanek autobusowy Pańska Wola: 1. Przystanek autobusowy Zelki: 1. Przystanek autobusowy, Przystanek na żądanie przy drodze na Hejbuty, 3. Szkołą Podstawowa, 4. Kolonia Zelki obok p. Krzysztofika, 5. Przy domu P. Czajkowskich, 6. Przystanek autobusowy na trasie Zelki-Pańska Wola Radzie: 1. Krzyżówka we wsi Pamry; 1. Przystanek autobusowy Rostki; Przystanek autobusowy Okrągłe: 1 Przystanek autobusowy przy wyciągu narciarskim. 3.8. W okresach jesiennych i zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa. 3.9. Zakresy usług określone w SIWZ są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Dokładna liczba dowożonych dzieci jest czynnikiem trudnym do jednoznacznego ustalenia, szczególnie gdy obejmuje dwa lata szkolne. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia zakupu mniejszej ilości biletów w zależności od bieżących potrzeb. Przewidywane ilości zakupywanych biletów będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego biletów w toku realizacji umowy. Ceny biletów nie ulegną podwyższeniu w ciągu trwania umowy. 3.10. Przewoźnik w razie awarii autobusu zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Przewoźnika karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. Czas podstawienia pojazdu zastępczego podlega ocenie (kryterium II). Pojazd zastępczy powinien posiadać takie same parametry techniczne, jakie wymagane są od pojazdów realizujących przedmiotowe zadanie. 3.11. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych wg. niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób (mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom i dzieciom w ramach zawartej umowy. Uczniowie bezwzględnie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. Wskazuje się, aby uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Wydminach traktować równo z innymi uczniami i umożliwiać im przejazd autobusami oraz wycenić bilety miesięczne w granicach cenowych określonych jak dla innych uczniów. 3.12. Poszczególne szkoły najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem wykonywania zadań (w danym miesiącu) dostarczą Wykonawcy imienne listy uczniów, wraz z wykazem tras, na które Wykonawca w ciągu 7 dni wyda bilety miesięczne. 3.13. Przewozy będą się odbywały we wszystkie dni nauki w szkole. Natomiast po zawiadomieniu wykonawcy przez zamawiającego w dni wolne od nauki szkolnej oraz w dni odpracowywane- dowóz w te dni nie będzie dodatkowo obciążał Zamawiającego powinny być wkalkulowane w cenę biletu miesięcznego. W przypadku zmiany szkolnego tygodniowego planu lekcji, organizacji zajęć w szkole lub ilości przewożonych uczniów wykonawca dostosuje świadczenie swoich usług zamawiającemu uwzględniając te zmiany. 3.14. W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dni rekolekcji, w dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątania świata, w przeddzień ferii świątecznych itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach. Wcześniejsza organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy ja wkalkulować w cenę biletu. 3.15. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami czystymi, sprawnymi technicznie, zapewniającymi bezpieczeństwo uczniów i spełniającymi wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 ze zm.). 3.16. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji niniejszej umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej obligatoryjnego przy zarobkowych przewozach pasażerskich autobusami, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, zezwoleń, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. Wykaz taboru pojazdów spełniających warunki postawione w niniejszym postepowaniu oraz wszelkie dokumenty związane z realizacją usługi dowozu powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. 3.17. Przed podpisaniem umowy Wykonawca okaże tabor pojazdów, które będą uczestniczyć w realizacji zadania. 3.18. Ustalona w planie dowożenia kolejność punktów zbornych (przystanków) oraz godziny odjazdów może być zmieniona przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu przetargu, jak również w czasie realizacji zawartej umowy, celem dostosowania trasy do potrzeb szkoły i uczniów. 3.19. Dowożone dzieci mają być dowiezione do Wydmin w godz. 7.15 – 7.50 (I część SP), w godzinach 8.15-8.45 (II część SP Wydminy), w Gawlikach Wielkich 7.30-7.55. W kalkulowanych i planowanych trasach należy uwzględnić dodatkowy dowóz uczniów z każdej miejscowości do szkoły podstawowej w Wydminach w godzinach 8.15-8.45. 3.20. Odwóz należy dostosować do potrzeb wszystkich uczniów, w szczególności najmłodszych. Pierwsze kursy odwożące najmłodsze dzieci powinny odbyć się po piątej godzinie lekcyjnej tj.12.40-13.00. Przewoźnik zapewni: dwu lub trzykrotny odwóz do każdej miejscowości z Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Wydminach oraz Szkoły Podstawowej w Gawlikach Wielkich. Godziny przywozu i odwozu zostaną ustalone w porozumieniu z dyrektorami placówek oświatowych. 3.21. W związku z faktem, że harmonogramy dowozu dzieci w poszczególnych szkołach są już ustalone na ten rok szkolny, Wykonawca powinien się z nimi zapoznać i tak dostosować swój plan aby nie zaburzyć ustalonej już organizacji dowożenia uczniów. 3.22. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, terminów ich wykonywania, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z konieczności zapewnienia prawidłowego funkcjonowania placówek oświatowych oraz ze względu na dobro uczniów. 3.23. Ostateczna ilość kursów powrotnych wynikająca z organizacji pracy szkoły zostanie ustalona pomiędzy Dyrektorami Szkół a Wykonawcą. 3.24. Do obowiązków wykonawcy, który będzie realizował zamówienie, należy posiadanie zezwoleń i uzgodnień z zarządcami dróg w tym dla rodzaju przewozu osób oraz przystosowanie i oznakowanie punktów zbiorczych, przystanków: wsiadania i wysiadania dzieci z autobusów. Posiadanie rozkładu jazdy zgodnie z ustawą o transporcie drogowym w przewozach osób wraz z podaniem do publicznej wiadomości, rozkładów jazdy i bieżące wykonywanie zmian i dostosowywanie i aktualizacji w zakresie kursów godzin przyjazdów i odjazdów z punktów zbornych z czytelną informacją na punktach zbornych dla publicznej wiadomości informacji o przewozach osób. 3.25. Wykonawca oprócz biletów miesięcznych musi zabezpieczyć opiekę dla przewożonych uczniów. Obowiązek zapewnienia opieki dotyczy wszystkich części zamówienia oraz tras wskazanych w SIWZ. 3.26. Do obowiązków opiekuna zatrudnionego przez wykonawcę należy codzienna kontrola zgodności z planem przewozów dzieci wsiadających i wysiadających, w zakresie imiennym, liczbowym dzieci na danym kursie oraz punkcie zbiorczym zgodnie z planem przewozów, z uwzględnianiem zmian planu lekcji. Do zakresu obowiązków opiekuna należy również nadzór i opieka w pojeździe w trakcie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przechodzenia przez jezdnię przewożonych dzieci. W sytuacji awarii autobusu lub innej przeszkody uniemożliwiającej planowane wykonanie danego kursu opiekun jest zobligowany powiadomić dyrektora szkoły lub Urząd Gminy w Wydminach. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, zdrowa, i będąca w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu (zastrzeżenie: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun). 3.27. Opiekun przy realizacji swoich zadań wykonuje obowiązki wynikające z zarządzenia Wójta Gminy Wydminy w sprawie wprowadzenia Regulaminu dowożenia uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy. 3.28. Opiekunowie, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne przeszkolenie BHP oraz ukończony kurs udzielania pomocy przedmedycznej. 3.29. Opiekun w trakcie wykonywania swoich obowiązków może zostać zobowiązany do doprowadzania i odbierania uczniów ze świetlic szkolnych. 3.30. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę. 3.30.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawców lub podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowanie pojazdami, opieka w trakcie przewozów na wszystkich trasach i godzinach realizacji przewozów. 3.30.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w pkt 3.33.1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. c) rozpytanie osób świadczących pracę czy wykonują ją na postawie stosunku pracy. 3.30.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dokumenty w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.30.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.30.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.30.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym terminie wymaganych dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych w pkt. 3.30.1. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcją Pracy. 3.31. Zamawiający informuje, iż na podstawie uchwały Rady Gminy Wydminy nr XXXI/217/2017 z dnia 28 marca 2017r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Wydminy, warunków i zasad korzystania z nich oraz ustalenia stawki opłaty za korzystanie z tych przystanków, ustalono stawkę opłaty za korzystanie z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Wydminy w wysokości 0,05 zł za jedno zatrzymanie środka transportu na przystanku komunikacyjnym. KOD CPV – 60130000-8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania licencji na wykonywanie transportu drogowego osób wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200) za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 3 do SIWZ. Dodatkowo Zamawiający wymaga posiadania zezwolenia na utworzenie linii regularnej na terenie Gminy Wydminy, za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ). 7.2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). 7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 i 7.2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach, w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.2. 7.5. Wykonawca, który powołuje się zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim się powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1 i 7.2. 7.7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia zamówienia – wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ. 7.8. Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3) Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 7 Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystego opakowania np. koperty, folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach