Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016

Zespół Ekonomiczno-Adminstracyjny Szkół Miasta i Gminy Grodzisk Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, ul. Powstańców Chocieszyńskich 23D
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 61 44 45 997 , fax. 0 61 44 45 997
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Adminstracyjny Szkół Miasta i Gminy Grodzisk Wlkp.
    ul. Powstańców Chocieszyńskich 23D 23D
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 61 44 45 997, fax. 0 61 44 45 997
    REGON: 63062145000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016. Część 1: Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Grodzisk Wlkp. do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Sielinku, do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie oraz do Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie i Zespołu Szkół Specjalnych wraz z opieką w komunikacji zamkniętej, Część 2: Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych, gimnazjów oraz dzieci 5,6 letnich realizujących roczne przygotowanie przedszkolne z terenu miasta i gminy Grodzisk Wielkopolski wraz z opieką w komunikacji zamkniętej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: Część 1: 2000 zł, Część 2: 8000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.grodzisk.wlkp.pl/biuletyn-informacji-publicznej/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach