Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2010/2011 na terenie Gminy Dobra

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2010-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2010/2011 na terenie Gminy Dobra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia dzieci do szkół po drogach utwardzonych i gruntowych na terenie Gminy Dobra do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrej oraz Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Piekarach, w okresie od 1 września 2010 r. do 22 czerwca 2011r. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia roboczego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) Zamawiający wymaga posiadania czterech autobusów i czterech kierowców ze względu na potrzebę przyjazdu 4 autobusów równocześnie. Na potrzeby dowozów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Piekarach niezbędny jest jeden autobus, który realizuje dowozy na poszczególnych trasach kolejno. Na potrzeby dowozów do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrej niezbędne są trzy autobusy jeżdżące jednocześnie . 3. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszego do ostatniego przystanku, zgodnie z trasą przejazdu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu z bazy i do bazy Wykonawcy. 4. Trasy Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów , godzin przejazdów autobusów i ich odjazdów dokonane zostaną przez Zamawiającego po wyborze przewoźnika i ustaleniu planu lekcji w szkołach. Zakłada się, że 1) dzienna liczba kilometrów wynosić będzie nie więcej niż : w Zespole Szkół Publicznych w Dobrej - 151,00 km w Zespole Szkolno - przedszkolnym w Piekarach -103,00 km; Razem : 254,00 km 2) liczba dowożonych dzieci wynosić będzie : do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrej - 286 uczniów; do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Piekarach - 128 uczniów 5. Ustalone przez Zamawiającego długości tras mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego w przypadku: 1) zmiany ilość dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy dowozu, 2) ze względu na zmianę miejsca zamieszkania uczniów. 3) zmiany organizacji roku szkolnego (wynikająca z arkusza organizacyjnego szkół - szkoły), 4) zmian planu nauczania w szkołach (szkole) w poszczególnych dniach tygodnia, których Zamawiający nie może przewidzieć, 5) z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy, 6.Znajomość przedmiotu zamówienia. Oferent jest zobowiązany do: 1) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, 2) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag (art. 38 ustawy). Oferent będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach