Przetargi.pl
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ZAWICHOST W ROKU SZKOLNYM 2020/2021;DODATKOWE PRZEWOZY ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ ZAWICHOST ORAZ DOWÓZ I ODWÓZ DZIECI SZKOLNYCH W TYM DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Urząd Miasta i Gminy Zawichost ogłasza przetarg

  • Adres: 27-630 Zawichost, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8364115 w. 29 , fax. -158 364 051
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Zawichost
    ul. Żeromskiego 50
    27-630 Zawichost, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8364115 w. 29, fax. -158 364 051
    REGON: 52907700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zawichost.pl/index.php?id=122

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ZAWICHOST W ROKU SZKOLNYM 2020/2021;DODATKOWE PRZEWOZY ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ ZAWICHOST ORAZ DOWÓZ I ODWÓZ DZIECI SZKOLNYCH W TYM DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Gminy Zawichost w roku szkolnym 2020/2021, - dodatkowe przewozy organizowane przez Gminę Zawichost w okresie od 01 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. - świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci szkolnych – niepełnosprawnych z terenu Gminy Zawichost do szkoły w Sandomierzu w roku szkolnym 2020/2021 ZADANIE I – dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Gminy Zawichost w roku szkolnym 2020/2021 odbywać się będzie na następujących trasach: I TRASA: Zawichost, Piotrowice, Czarna Woda, Linów, Linów Przedszkole, Linów Stadion, Linów Sklep, Linów Stary, Linów Pasy, Linów Kopanina, Linów Góry, Piotrowice, Zawichost, Zawichost Szkoła II TRASA: Zawichost, Piotrowice, Czarna Woda, Linów, Linów Przedszkole, , Linów Stadion, Linów Sklep, Linów Stary, Linów Pasy, Linów Kopanina, Linów Góry, Piotrowice, Zawichost, Zawichost Szkoła III TRASA: Zawichost, Dziurów, Wygoda, Wyspa, Pawłów, Czyżów Szlachecki Szkoła, Józefków, Pawłów Kolonia, Czyżów Szlachecki Szkoła, Dąbie, Zawichost ul. Górki, Zawichost Szkoła IV TRASA: Zawichost, Linów Tartak (od strony Niemcówki), Chrapanów, Podszyn, Podszyn „Choiny”, Podszyn, Czyżów Szlachecki, Zapusta, Czyżów Plebański, Dąbie, Czyżów Szlachecki Szkoła, Zawichost ul. Podgórze, Zawichost Szkoła Uwagi związane z realizacją usługi z części I: • Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych odwiezienie uczniów po zajęciach. • Autobusy (minimum cztery) muszą być wyposażone w minimum 39 miejsc siedzących każdy. • Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2020/2021, począwszy od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r. Okres świadczenia usługi może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno – wychowawczych w roku szkolnym 2020-2021. • Dowóz do szkół podstawowych – do godz. 8:00 • Odwóz ze szkół podstawowych należy zsynchronizować w uzgodnieniu z dyrektorami szkół. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowozu i odwozu. • W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy wg potrzeb Zamawiającego. • Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. • Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. • Usługa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. • Zamawiający nie ponosi kosztów niezrealizowanych dowozów, jeżeli wystąpią stany epidemii, zdarzeń losowych, klęski żywiołowej. Planowana liczba kilometrów nie więcej niż 70.000km. ZADANIE II Dodatkowe przewozy organizowane przez Gminę Zawichost będą realizowane w okresie od 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. w zakresie wycieczek edukacyjnych, wyjazdów rekreacyjno-edukacyjnych, wyjazdów na doraźne imprezy kulturalne, wyjazdów na zawody sportowe i innych tego rodzaju. Przewiduje się świadczenie usług autobusami wyposażonymi w minimum 39 miejsc siedzących. Stosownie do potrzeb zamawiającego, usługi będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń, które określać będą dzień wyjazdu oraz trasę. Zlecenia następować będą w terminie nie krótszym niż na 3 dni przed dniem wykonania usługi. Rozliczenie nastąpi wg faktycznej liczby kilometrów przejechanych w ramach jednostkowego zlecenia przy zastosowaniu stawki za 1 km wskazanej w ofercie. Planowana liczba kilometrów nie więcej niż 5.550 km. ZADANIE III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci szkolnych – niepełnosprawnych z terenu Gminy Zawichost do szkoły w Sandomierzu w roku szkolnym 2020/2021. Dowozem objętych będzie 3 dzieci na trasie Dziurów – Zawichost – Podgórze – Sandomierz. - Przejazdy należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2020/2021, począwszy od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r. - Przewozy i odwozy dzieci szkolnych będą odbywały się według rozkładu ustalonego przed rozpoczęciem roku szkolnego. - Trasa dowozu może ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach na co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. - Autobus winien mieć minimum 7 miejsc siedzących. - Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. Planowana liczba kilometrów nie więcej niż 4.200 km. Zadania nr I i II Rozliczenie za świadczoną usługę będzie odbywało się wg faktycznych wskazań licznika kilometrów (należy podawać zawsze stan licznika w chwili rozpoczęcia trasy oraz stan licznika w chwili zakończenia trasy tj. od momentu wejścia do autobusu opiekuna do momentu opuszczenia pojazdu przez opiekuna) dlatego też Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić wykaz przejechanych kilometrów, który będzie potwierdzany przez osoby wyznaczone przez dyrektorów szkół. Miesięczny raport przejazdów stanowić będzie załącznik do wystawionej faktury, jako dowód potwierdzający wykonanie usługi - Załącznik nr 2 do umowy. Zadania nr I, II oraz III Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie nie dłuższym niż 1 godzina i 15 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2019 r., poz. 2140 z póź. zm.) (dotyczy zadania I i II)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach