Przetargi.pl
DOWÓZ I ODWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY CZARNOCIN W ROKU SZKOLNYM 2024 / 2025

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 28-506 Czarnocin, Czarnocin 100
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41/3512028 , fax. 14/3512029
  • Data zamieszczenia: 2024-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Czarnocin 100
    28-506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie
    tel. 41/3512028, fax. 14/3512029
    REGON: 291010033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ I ODWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY CZARNOCIN W ROKU SZKOLNYM 2024 / 2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Czarnocin w roku szkolnym 2024 / 2025, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia według tras stanowiących Załącznik Nr 1 do SWZ i harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ oraz zgodnie z rozkładem jazdy i dostosowanym do planu lekcji uczniów.2. Dopuszcza się zmianę trasy w sytuacji spowodowanej przez trudne warunki atmosferyczne lub remont drogi. Zmiana trasy każdorazowo będzie ustalana przez Zamawiającego i podana do wiadomości Wykonawcy. Zmiana trasy może nastąpić również po uzyskaniu stosownej informacji od Wykonawcy.3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia lub innych. Wykonawca nie świadczy usług w okresie odwołania zajęć w szkołach z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Za ten okres nie przysługuje mu żadne wynagrodzenie.4.Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom i opiekunowi miejsca siedzące. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy pomocy autobusów i busów o odpowiednim stanie technicznym, sprawnych i dopuszczonych do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym, spełniających wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanych.5.Pojazdy powinny być oznaczone, że przewożą uczniów.6.Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie przedmiotu umowy.8.Kierowcy zatrudnieni przez Wykonawcę powinni spełniać warunki określone w ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo Przewozowe ( T.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 8).9.Wykonawca nie może przewozić więcej uczniów i towarzyszących im opiekunów niż liczba miejsc w samochodzie objęta ubezpieczeniem OC.10.Dowodem zawarcia umów obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z użyciem przez Wykonawcę wymienionych samochodów do przewozów uczniów /ubezpieczenie OC/ są polisy ubezpieczeniowe, które będą stanowić załącznik do umowy.11.W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, lub zaistnienia innych okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy świadczenie usług, minimalny dopuszczalny czas podstawienia sprawnego technicznie pojazdu zastępczego w miejsce awarii wynosi 20 minut a maksymalny czas nie może przekroczyć 60 min.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych ).2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.97 ust 7 ustawy Pzp, tj.:1)pieniądzu,2)gwarancjach bankowych,3)gwarancjach ubezpieczeniowych,4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024r. poz.419 ).3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Busku Zdroju, ul. Stefana Batorego 1A, 28-100 Busko ZdrójNr rachunku 07 8480 0004 2003 0006 3627 0002z adnotacją: ” Wadium znak sprawy: OR.271.4464.1.2024.EK „5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy przekazać w postaci elektronicznej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert:1)Spełnią warunki udziału w postępowaniu,2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 i 109 ust.1 ustawy Pzp,2. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – określenie warunków:1) Posiadanie aktualnej licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1240 z późn. zm), 3.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – określenie warunków:2) Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych) .4.Zdolność techniczna lub zawodowa – określenie warunków:1). Dysponowanie niezbędną do wykonania zamówienia ilością w pełni sprawnych środków transportowych wraz z kierowcami, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów, którymi będzie świadczony dowóz i odwóz.Są to : pojazd z co najmniej 37 miejscami siedzącymi, pojazd z co najmniej 32 miejscami siedzącymi, pojazd z co najmniej 25 miejscami siedzącymi, pojazd z co najmniej 24 miejscami siedzącymi, pojazd z co najmniej 27 miejscami siedzącymi, pojazd z co najmniej 26 miejscami siedzącymi. W tym uwzględniono 1 miejsce dla opiekuna.Jeżeli Wykonawca nie dysponuje pojazdami z minimalną liczbą miejsc ma możliwość we własnym zakresie (Zamawiający nie ponosi kosztów za dodatkowe wydatki) wprowadzenia innego środka transportu na danej trasie, tak aby zapewnić wszystkim uczniom dojazd do szkół zgodnie z harmonogramem.2). Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę związaną z dowozem uczniów do szkoły o wartości łącznej nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.5.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody „spełnia"/ nie spełnia".6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w pkt 1 ppkt 1) spełniają łącznie, natomiast warunek określony w pkt 1 ppkt 2) winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach