Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Barcianach, Drogoszach, Mołtajnach i Windzie oraz Przedszkola Publicznego poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2020r. do 30.06.2021r.

Gmina Barciany ogłasza przetarg

  • Adres: 11-410 Barciany, ul. Szkolna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 531 003 , fax. 897 531 311
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barciany
    ul. Szkolna 3
    11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 531 003, fax. 897 531 311
    REGON: 53277700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barciany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Barcianach, Drogoszach, Mołtajnach i Windzie oraz Przedszkola Publicznego poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2020r. do 30.06.2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowana liczba biletów miesięcznych wynosi łącznie 375 szt. w tym: - dzieci szkolne objęte ulgą ustawową – 335 szt. - dzieci przedszkolne nie objęte ulgą ustawową – 40 szt. Liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie. Bilety miesięczne wystawiane będą przez Wykonawcę na podstawie otrzymanych od Dyrektorów jednostek oświatowych Gminy Barciany miesięcznych imiennych list uczniów ze szkół i przedszkola uprawnionych do dowozu. 2. Wykonawca zapewnia po jednej opiekunce na każdy z autobusów obsługujących trasy dowozu i odwozu. 3. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć dodatkowo na zlecenie Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy usługi przewozów okazjonalnych osób w obrębie Powiatu Kętrzyńskiego w zakresie limitu w ilości 500 km miesięcznie. Przewozy okazjonalne osób opisane w zdaniu poprzednim będą realizowane jako przewozy nie związane z dowozem uczniów do szkół (np. na wycieczki, zawody sportowe, wyjazdy edukacyjno – kulturalne, konkursy itp.). Zamawiający zobowiązuje się do umożliwienia prowadzenia przez Wykonawcę na terenie Gminy Barciany działań promocyjnych i reklamowych polegających m.in. na: - stałej ekspozycji banera reklamowego lub innego nośnika na terenie każdej szkoły, np. w sali gimnastycznej lub na ogrodzeniu szkoły, - umieszczaniu informacji o aktualnych działaniach CSR i promocyjnych na tablicach ogłoszeń w szkołach, - kolportażu materiałów z zakresu CSR (np. pierwsza pomoc) wśród uczniów i nauczycieli, - uczestniczeniu Wykonawcy w obchodach uroczystości gminnych - poprzez udostępnienie Wykonawcy miejsca na stanowisko promocyjne i umożliwienie ekspozycji banera reklamowego. Szczegółowe ustalenia co do zasad świadczenia usług wzajemnych zostaną określone w odrębnym dokumencie - umowie o świadczeniu usług wzajemnych (załącznik Nr 8) 4. Zamówienie realizowane będzie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w Krajowym transporcie drogowym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140). oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 2016 z póź. zmian.). 5. Przewóz będzie się odbywał od dnia 01.09.2020r. do dnia 30.06.2021 r. – z wyłączeniem dni wolnych od nauki oraz zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Szczegółowe określenie godzin dowozu i odwozu realizowane będzie w oparciu o ustalenia z dyrektorami placówek oświatowych. Załączony wykaz linii komunikacyjnych (Załącznik Nr 4) jest wykazem przykładowym i może zostać zmodyfikowany. 6. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach - odpowiednio dla każdej ustalonej trasy dowozu. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 7. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych wg. niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom i dzieciom w ramach zawartej umowy. Uczniowie i dzieci bezwzględnie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 8. W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dni rekolekcji, w dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątania świata, w przeddzień ferii świątecznych itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach ustalonych z Zamawiającym. 9. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami sprawnymi technicznie, zapewniającymi bezpieczeństwo uczniów i spełniającymi wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. 10. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji niniejszej umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej obligatoryjnego przy zarobkowych przewozach pasażerskich autobusami, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika, zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów oraz posiadania zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym i uzgodnień z zarządcami dróg. 11. Wykonawca w razie awarii autobusu przeznaczonego do obsługi dowozu zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić inny pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. 12. Zamawiający najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania zadań (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów, dla których Wykonawca dostarczy bilety miesięczne. Dopuszcza się w miesiącu styczniu wydanie biletów najpóźniej do 10-tego dnia miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 6.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: BNP Paribas S.A. O/Kętrzyn Nr 61 2030 0045 1110 0000 0211 3510. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia składane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, o którym mowa w Rozdziale V pkt 2 ppkt 3) specyfikacji istotnych warunków zamówienia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza przed udzieleniem zamówienia możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających: 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V pkt 1 ppkt 3) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.: a) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 6) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), b) wykazu sprzętu potwierdzającego posiadany potencjał techniczny (zgodnie z załącznikiem nr 7). 2) brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu z tytułu wystąpienia przesłanki wymienionej w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 5 ppkt 2) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach