Przetargi.pl
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI W ROKU SZKOLNYM 2015/2016

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2015-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI W ROKU SZKOLNYM 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Sędziszów Małopolski w oparciu o zakupione bilety miesięczne - około 456 biletów w skali miesiąca w roku szkolnym 2015/2016. Liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie. Zmiana ilości uczniów w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego biletów miesięcznych w toku realizacji umowy. Bilety wystawiane będą przez Wykonawcę na podstawie otrzymanych od Zamawiającego miesięcznych imiennych list uczniów uprawnionych do dowozu. 2. Wykonawca zapewnia po jednym opiekunie na każdą trasę. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. 3. Zamówienie realizowane będzie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. z 2013r. poz.1414) o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011r. nr 5, poz.13 ze zmian.). 4. Ze względu na różnorodność kierunków dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami, Wykonawcy zobowiązani są podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz) na danej trasie. 5. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią - dla każdej trasy - liczbę miejsc siedzących w autobusach. Uczniowie bezwzględnie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 6. W przypadku zmiany organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dni rekolekcji, w dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątania świata, w przeddzień ferii świątecznych itp., Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach, po ustaleniu z Zamawiającym. Zmiana godziny odwozów nie stanowi dodatkowych zadań i należy wkalkulować ją w cenę biletu. 7. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami sprawnymi technicznie, pojazdami zapewniającymi bezpieczeństwo uczniów, pojazdami spełniającymi wymagania szczegółowe dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. Wykonawca winien posiadać wymagane dokumenty potwierdzające właściwy stan techniczny pojazdów i kwalifikacje kierowcy - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. 8. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, obligatoryjnego przy zarobkowych przewozach pasażerskich autobusami, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, zezwoleń, licencji i badań technicznych pojazdów wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. 9. Wykonawca w przypadku awarii własnego autobusu zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów. Pojazd zastępczy winien być odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, powinien być sprawny technicznie i oznakowany. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego zrobi to Zamawiający i obciąży Wykonawcę kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. 10. Kod CPV : 60.11.20.00 - 6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 11. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia sprawnych technicznie pojazdów do przewozu osób wraz z kierowcą i opiekunem, b) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - OC posiadaczy pojazdów mechanicznych wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków - NW kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość tych ubezpieczeń w terminie realizacji przedmiotu zamówienia, c) przestrzegania punktualności i ustalonego rozkładu czasowego przejazdów; d) zapewnienia dowożonym uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów e) świadczenia usług tymi pojazdami, które Wykonawca wykazał w złożonej ofercie. 12. Do obowiązków opiekuna będzie należało: a) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu, b) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie, c) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy, d) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu, e) zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu, f) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu. 13. Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów oraz posiadanego taboru. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z ewentualnych wypadków lub innych zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 15. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć spowodowane działaniem Wykonawcy. 16. Zamawiający ma prawo do kontroli osób realizujących zamówienie oraz pojazdów, którymi to zamówienie jest realizowane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości osób realizujących zamówienie poprzez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego). 17. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA W PODZIALE NA: CZĘŚCI, TRASY, ILOŚCI UCZNIÓW: CZĘŚĆ I - GIMNAZJUM W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM Trasa I: Sędziszów Małopolski parking przy Klasztorze, Wolica Piaskowa, Wolica Ługowa, Kawęczyn, Klęczany, Będziemyśl = 162 uczniów Trasa II: Sędziszów Małopolski parking przy Klasztorze, Borek Wielki = 36 uczniów Trasa III: Sędziszów Małopolski parking przy Klasztorze, Góra Ropczycka = 38 uczniów CZĘŚĆ II - GIMNAZJUM W CZARNEJ SĘDZISZOWSKIEJ I SZKOŁA PODSTAWOWA W CZARNEJ SĘDZISZOWSKIEJ Trasa I: Gimnazjum w Czarnej Sędziszowskiej (UPT), Krzywa = 49 uczniów Trasa II: Gimnazjum w Czarnej Sędziszowskiej (UPT ), Boreczek, Borek Wielki, Poręby, Ruda Knieje = 27 uczniów Trasa III: Gimnazjum w Czarnej Sędziszowskiej (UPT ) + Szkoła Podstawowa w Czarnej Sędziszowskiej (UPT ), Cierpisz, Ruda = 15 uczniów Trasa IV: Gimnazjum w Czarnej Sędziszowskiej (UPT) + Szkoła Podstawowa w Czarnej Sędziszowskiej (UPT), Czarna Sędziszowska, Majdan = 20 uczniów Trasa V: Czarna Sędziszowska Szkoła Podstawowa (UPT), Czarna, Podboreczek = 8 uczniów CZĘŚĆ III - GIMNAZJUM W ZAGORZYCACH GÓRNYCH I SZKOŁA PODSTAWOWA W ZAGORZYCACH GÓRNYCH Trasa I: Gimnazjum + Szkoła Podstawowa w Zagorzycach Górnych, Zagorzyce, Szkodna = 50 uczniów Trasa II: Gimnazjum + Szkoła Podstawowa w Zagorzycach Górnych, Zagorzyce, Góra Ropczycka = 17 uczniów Trasa III: Gimnazjum + Szkoła Podstawowa w Zagorzycach Górnych, Zagorzyce Budzisz = 11 uczniów CZĘŚĆ IV - SZKOŁA PODSTAWOWA W KLĘCZANACH Trasa I: Szkoła Podstawowa w Klęczanach, Klęczany ostatni przystanek = 21 uczniów CZĘŚĆ V -SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM Trasa I: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Sędziszowie Małopolskim, Podlasek, Sędziszów Małopolski ulica Południowa = 2 uczniów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100) 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy będzie poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275) 2) W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy lub 46 ust 4 a ustawy Prawo zamówień publicznych, f) wskazanie okresu ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż okres związania ofertą, g) wskazanie okresu bezwarunkowej wypłaty tj. maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Małopolskim, Nr konta 83917200030000049120000020 3) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - ul. Rynek 1, parter, pokój nr 9 (biuro podawcze), a do oferty dołączyć kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2) Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt 2. 1 a-e). 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach