Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zambrów i do Gimnazjum w Zambrowie w okresie od 1 września 2017 r. do 30 czerwca 2018 roku”.

Gmina Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. ,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. ,
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zambrów i do Gimnazjum w Zambrowie w okresie od 1 września 2017 r. do 30 czerwca 2018 roku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie uczniów do szkół na terenie Gminy Zambrów oraz uczniów z terenu Gminy Zambrów do gimnazjum i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych w okresie od 1 września 2017 r. do 30 czerwca 2018 r.2. Dowozy będą realizowane do następujących placówek oświatowych: 1) Szkoła Podstawowa w Wiśniewie, Wiśniewo 10, 18 -300 Zambrów 2) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Zakrzewie, Stare Zakrzewo 15, 18-300 Zambrów 3) Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Osowcu, Osowiec 22, 18-300 Zambrów 4) Szkoła Podstawowa w Porytem-Jabłoni, Poryte-Jabłoń 103, 18-300 Zambrów 5) Gimnazjum Gminne w Zambrowie, ul. Konopnickiej 16, 18-300 Zambrów 3. Szczegółowe zestawienie liczby dzieci dowożonych do szkół z poszczególnych miejscowości zwiera załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz ten jest ilością prognozowaną na podstawie liczby uczniów na koniec roku szkolnego i może ulec zmianie wraz z rozpoczęciem roku szkolnego lub w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi na warunkach określonych w ofercie. 4. Przewóz uczniów do szkół odbywać się będzie w dni nauki szkolnej. 5. Usługa objęta przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się będzie w ramach linii komunikacji regularnej w oparciu o imienne bilety miesięczne wydawane dzieciom z zachowaniem wartości wynagrodzenia podanego przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca ustali odległości pomiędzy poszczególnymi miejscowościami na podstawie których określi ceny biletów miesięcznych dla uczniów (w cenie biletu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przysługującą Zamawiającemu ulgę ustawową, o której mowa w art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego Dz. U. z 2012 r. poz. 1138, z 2013 r. poz. 1421, poz. 1650, z 2014 r. poz. 1863).6. W terminie do 18 sierpnia 2017 r. Wykonawca opracuje projekt harmonogramu dowozów/odwozów w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w autokarze. Harmonogram dowozów/odwozów musi zawierać wykaz tras oraz szczegółowe godzinny kursów. Zamawiający zastrzega sobie zmiany w harmonogramie. Harmonogram zostanie ostatecznie podpisany do dnia 25 sierpnia 2017 r.7. Przystanki określa uchwała Nr 190/XXVIII/17 Rady Gminy Zambrów z dnia 22 marca 2017 r. oraz uchwała Nr XX/157/17 Rady Powiatu Zambrowskiego z dnia 2 czerwca 2017 r.8. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd z miejsca zamieszkania do danej szkoły nie wcześniej niż o godz. 7:30 i najpóźniej do godz. 7:50 oraz odwiezienie ze szkoły bezpośrednio po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów. Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu. Planowane godziny zakończenia zajęć w szkołach podstawowych: godz. 12:35 i godz. 14:20. Dodatkowo dwa razy w tygodniu zakończenie zajęć w Szkole Podstawowej w Starym Zakrzewie o godz. 15:20. Przewidywane godziny zakończenia zajęć w gimnazjum: godz. 13:20 i godz. 14:20. Dokładne godziny zakończenia zajęć w poszczególnych szkołach znane będą po sporządzeniu planów lekcji na rok szkolny 2017/2018. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostosował godziny odwozów dzieci do godzin zakończenia zajęć oraz zastrzega sobie zwiększenie/zmniejszenie ilości kursów dowozu/odwozu uczniów. 9. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie zmiany w harmonogramie przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, zmiany organizacji roku szkolnego, zmiany liczby dowożonych. W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na skróceniu godzin nauki lub innych przyczyn Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym. 10. Zamawiający dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi. W przypadku wystąpienia zmian w liczbie dojeżdżających Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę. O rozpoczęciu dowożenia ucznia w trakcie miesiąca Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie, składając zamówienie na bilet miesięczny dla tego ucznia. Zamawiający może zwrócić Wykonawcy omyłkowo wystawiony bilet miesięczny lub gdy uczeń straci prawo do dowożenia a Wykonawca odliczy koszty za ten bilet. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu bilety miesięczne zgodnie z imiennym wykazem uczniów na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi w danym miesiącu, oprócz biletów dla dla uczniów – cudzoziemców, które Wykonawca będzie dostarczał w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie wykonywania usługi w danym miesiącu.11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednią ilością autobusów, zapewniającą dowóz wszystkich uczniów każdego dnia nauki szkolnej na zajęcia lekcyjne. Autobusy przeznaczone do realizacji usługi powinny być sprawne techniczne, odpowiadające wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). Wszystkie pojazdy przez cały okres realizacji zamówienia muszą posiadać ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie NW. W okresie jesienno-zimowym autobusy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 12. Wykonawca powinien dysponować pojazdami zastępczymi, które można wykorzystać w przypadku awarii. Zastępczy środek transportu powinien być zapewniony niezwłocznie, zgodnie ze złożoną ofertą. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego i dyrektorów szkół o każdej awarii pojazdu. 13. Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie liczby rzeczywiście zamówionych i dostarczonych biletów miesięcznych (stosownie do rzeczywistej liczby przewożonych osób). Przez cały okres obowiązywania umowy ceny biletów muszą być zgodne ze złożoną ofertą. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia.15. Nadzór nad prawidłowością realizacji zamówienia sprawować będą dyrektorzy szkół, do których dowożeni będą uczniowie.16. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zapewnić kierowanie autobusami osoby, posiadające kwalifikacje zawodowe do kierowania autobusami i przeszkolenie uprawniające do przewozu osób, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisać ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.), przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137), oraz w innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców. 17. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności kierowcy, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666) co najmniej na okres wykonywania tych czynności w czasie realizacji niniejszego zamówienia. 18. Wykonawca udostępni darmowy przejazd dla jednego opiekuna na każdej trasie, którego zapewnia Zamawiający. 19. W terminie do 31.08.2017 r. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych, o których mowa w art. 18 ust 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm). 20. W terminie do 31.08.2017 r. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: 1) Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów zgłoszonych do przetargu.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany formularz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, 3) oświadczenia, o których mowa rozdziale VIII, zgodnie z wzorami, stanowiącymi załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, 4) zobowiązanie podmiotów udostępniających do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 3 SIWZ – jeżeli dotyczy, 4) parafowany projekt umowy – załącznik nr 8, 5) Pełnomocnictwo:a) jeżeli reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty; b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza za zgodność z oryginałem;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach