Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wilczęta na podstawie szkolnych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Wilczęta ogłasza przetarg

  • Adres: 14-405 Wilczęta, Wilczęta
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 496 504 , fax. 552 496 503
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczęta
    Wilczęta 84
    14-405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 496 504, fax. 552 496 503
    REGON: 54375200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wilczęta na podstawie szkolnych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wilczęta. Usługa obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Słobitach oraz do Szkoły Podstawowej w Nowicy korzystającej z dwóch budynków: w Wilczętach i w Nowicy, a także odwóz dzieci po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania. Dowóz realizowany będzie na podstawie szkolnych biletów miesięcznych. Przewóz dzieci do szkół odbywać się będzie w terminie od dnia 02.09.2019r. do 26.06.2020r. Zamawiający zapewnia opiekę nad uczniami w trakcie wykonywania usługi. Wykonawca zapewni przejazd opiekunów za darmo.Trasy dowozu i odwozu oraz wstępne godziny rozpoczęcia lekcji i odwozów po zajęciach a także liczba dzieci z poszczególnych miejscowości zamieszczone są w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe rozkłady jazdy ustala Wykonawca z Zamawiającym. Przewóz uczniów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym, zakupionym w ramach niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający przewiduje zmiany w tym zakresie przed każdym semestrem danego roku szkolnego objętego dowozami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itp. Usługa będzie świadczona w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych (ferie zimowe, świąteczne przerwy, itp.). Imienna lista uczniów, dla których zakupione zostaną bilety (z podziałem na poszczególne miejscowości i placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół przed rozpoczęciem każdego miesiąca. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych. Dowóz uczniów odbywać się będzie środkami transportu, sprawnymi technicznie przez cały okres wykonywania zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadającymi oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, z aktualnym ubezpieczeniem OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Zamawiający ma prawo na każdym etapie wykonywania umowy zweryfikować w/w okoliczności. W przypadku wystąpienia braku ubezpieczenia pojazdu w tym zakresie lub jego aktualnego przeglądu technicznego w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca jest zobowiązany do powstrzymania się ze świadczeniem usługi za pomocą danego pojazdu i niezwłocznego podstawienia innego zastępczego pojazdu, spełniającego powyższe wymagania. Przewoźnik gwarantuje ciągłość wykonywania usługi. W przypadku nie podstawienia autobusu w czasie, który został wskazany w ofercie, Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego środka transportu oraz zapłaci karę umowną w wysokości określonej w umowie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy takiej liczby środków transportu aby każde dowożone dziecko miało zapewnione miejsce siedzące. Miejsce wsiadania i wysiadania uczniów odbywa się na przystankach i punktach przystankowych określonych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy w Malborku oddział Młynary nr rachunku 21 8303 1029 0030 0300 0404 0002, z dopiskiem na przelewie: „Wadium. Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wilczęta na podstawie szkolnych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/2020”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca przedłoży ważną licencję/koncesję/zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w treści art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz.58 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty : 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał) 2) Dowód wniesienia wadium 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferenta reprezentuje pełnomocnik – oryginał dokumentu lub kopia poświadczona notarialnie) 4) Pisemne zobowiązanie lub inny dokument podmiotów o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP) – załącznik nr 11 do SIWZ. Uwaga: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach