Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Olszówka w roku szkolnym 2009-2010

Urząd Gminy w Olszówce ogłasza przetarg

  • Adres: 62-641 Olszówka, Olszówka 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2739010 , fax. 063 2739030
  • Data zamieszczenia: 2009-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Olszówce
    Olszówka 15 15
    62-641 Olszówka, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2739010, fax. 063 2739030
    REGON: 00054932900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszowka.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Olszówka w roku szkolnym 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Olszówka. Ilość kilometrów dowozów i odwozów uczniów do szkół wynosi około 4200 kilometrów miesięcznie wg. tras: 1. Ponętów Górny B - Łubianka [długość 70 km/44osób] 2. Mniewo - Łubianka [długość 16 km/28 osób] 3. Błędów - Łubianka [długość 56 km/50 osób] 4. Ostrów - Łubianka [długość 28 km/43 osób] 5. Umień - Łubianka [długość 22 km/50 osób]
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami ubiegania się Wykonawcy o zamówienie są: 1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2 posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; 3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b) zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób lub przewozów nieregularnych, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) wykaz taboru samochodowego (autobusów przewidywanych do wykonania zamówienia o minimalnej ilości miejsc zgodnych z oferowaną trasą ) na formularzu stanowiącym (Załącznik Nr 5 ) do SIWZ.Jeden pojazd może być wykorzystany maksymalnie przy dwóch trasach. b) świadectwa kwalifikacji osób (kierowców autobusów) które będą wykonywać niniejsze zamówienie, W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej lub nieszczęśliwych wypadków na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000 PLN. Parafowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszowka.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach