Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kramsk w roku szkolnym 2014/2015.

Gmina Kramsk ogłasza przetarg

  • Adres: 62-511 Kramsk, ul. Chopina 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2470004 w. 28 , fax. 063 2470311
  • Data zamieszczenia: 2014-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kramsk
    ul. Chopina 12 12
    62-511 Kramsk, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2470004 w. 28, fax. 063 2470311
    REGON: 31101917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kramsk w roku szkolnym 2014/2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów w okresie od 01 września 2014r. do 26 czerwca 2015 roku na terenie Gminy Kramsk. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się będą w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym na podstawie biletów miesięcznych. 3.Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdów wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy uczniów do następujących placówek oświatowych: Gimnazjum w Kramsku, ul. Konińska 20, Zespołu Szkół w Wysokiem, Szkoły Podstawowej w Kramsku, ul. Konińska 18, Szkoły Podstawowej w Anielewie, Miejscowości, ilości uczniów i orientacyjne długości tras dowozów uczniów zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Ostateczny przebieg tras oraz godziny dowozów Wykonawca ustala z Dyrektorem danej placówki oświatowej. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dyspozycji Zamawiającego, każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych, odpowiednią ilość pojazdów spełniających wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz spełniać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r nr 125, poz. 874 ze zm.). 7. Zamawiający zastrzega, iż nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich autobusów jednocześnie, będą one wykorzystywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy. 9. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania) na utworzonych przez Zamawiającego liniach i przystankach. 10. W trakcie trwania roku szkolnego, w wyniku harmonogramu zajęć szkolnych, istnieje możliwość zmiany długości tras oraz zmiany liczby przystanków. 11. Wykonawca będzie sprawował opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej (kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). Do obowiązków opiekuna należy w szczególności: a) sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie wsiadania do autobusu, b) sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie jazdy, c) sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie wysiadania z autobusu, jak i przy przechodzeniu przez drogę po wyjściu z autobusu,. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie (autobusie) był opiekun. Kierowca autobusu nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun. 12. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących dla uczniów na określonej trasie 13. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem. 14. Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące założenia: a) ilość uczniów dziennie - 497 uczniów, b) dni dowozów w okresie od 01 września 2014r. do 26 czerwca 2015 roku - 189 dni, c) szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej - 103 383 km, podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania. 15. Przewidywane w pkt. 14 dane zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zastrzega, że mogą one ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do 10 nie skutkują zmianą w miesięcznej wartości zobowiązania biletu. 16. Dowozy szkolne nie mogą rozpocząć się wcześniej niż na godzinę przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych oraz przywiezione do szkół nie wcześniej niż 15 minut przy przed rozpoczęciem , a rozwiezienie uczniów nie może kończyć się później niż na godzinę po zakończeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych 17. Utrzymanie regularnych połączeń komunikacyjnych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wymaga jednoczesnego kursowania 7 autobusów dla dowozów. 18. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych , tj. cena 1 biletu miesięcznego oraz ilość uczniów dla których zostały zakupione bilety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kramsk.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach