Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobra na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2015/2016

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2015-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobra na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów na podstawie biletów miesięcznych zakupionych u Wykonawcy w roku szkolnym 2015/2016, dla dzieci 5 i 6 letnich odbywających roczne przygotowanie przedszkolne oraz uczniów szkół podstawowych i gimnazjum prowadzonych przez Gminę Dobra. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się będą w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm. ) . 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy uczniów do następujących placówek : - Gimnazjum w Dobrej, Długa Wieś 28, - Szkoła Podstawowa w Dobrej, Długa Wieś 28 - Szkoła Filialna w Piekarach , Piekary 49 - Przedszkole Samorządowe w Dobrej , Dobra ul. Kościuszki 1 - Przedszkole Samorządowe Dobrej, Ośrodek Zamiejscowy w Piekarach, Piekary 49 4. Dowóz uczniów do placówki odbywać się będzie w dni nauki szkolnej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm. ) . 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje sprawowania opieki na uczniami, którą zapewnia Zamawiający. 6. Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące założenia : - ilość uczniów dziennie - 440 - dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2015/2016 - 188 ( podana liczba obejmuje dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych, które może w danym roku szkolnym ustanowić dyrektor placówki w wymiarze do 6 dni dla szkół podstawowych oraz do 8 dni dla gimnazjów ) - szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dni nauki szkolnej - 407 km. dziennie + 72 km dodatkowo raz w tygodniu ( podane ilości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania.);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w kwocie 4.000,00 zł (słownie : cztery tysięcy złotych ). Wykonawca wnosi wadium : 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Malanowie , konto nr 86 8557 0009 0300 0172 2003 0011. Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 2 - 5 należy złożyć w formie oryginału. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty . Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31 lipca 2015r. do godz. 12:00 Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach