Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdyty w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Małdyty ogłasza przetarg

  • Adres: 14-330 Małdyty, Kopernika
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 758 61 24
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małdyty
    Kopernika 10
    14-330 Małdyty, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 758 61 24
    REGON: 510743249
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maldyty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdyty w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdyty w roku szkolnym 2020/2021. Część I – Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Małdyty w okresie od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych. 1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów i ich odwiezienie na podstawie zakupu biletów miesięcznych do Przedszkoli i Szkół Podstawowych na terenie Gminy Małdyty. 2. Zakup biletów obejmuje dowożenie uczniów uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Dobrocinie, Przedszkola Samorządowego w Małdytach, Szkoły Podstawowej w Małdytach i Szymonowie. 3.Przedmiot umowy będzie wykonywany w dni nauki szkolnej w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły nie później niż 10 minut przed ustaloną godzina rozpoczęcia zajęć szkolnych, opuszczenie szkoły o godzinie ustalonej przez Zamawiającego. 4.Przewozy będą realizowane zgodnie z kalendarzem roku szkolnego – ogłaszanym corocznie przez Ministra Edukacji Narodowej, a także w razie zaistnienia konieczności zorganizowania dowozu dzieci w okresie ferii zimowych oraz wakacji, przerw świątecznych i innych dni nauki szkolnej np. dni odpracowywania zajęć - po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis zamówienia (tj. wykaz tras, orientacyjne ilości uczniów) stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikającego ze zmian, których nie był w stanowi przewiedzieć na etapie podpisania umowy. Liczba kursów, ilość przewożonych uczniów, długość trasy są wielkościami szacunkowymi. Dokładna ilość kursów, rodzaj pojazdów, długość trasy zostanie ustalona z Wykonawcą po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami podczas wykonywania przewozu, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Jednolity tekst: Dz. U. z 2020. poz. 910 ze zm.) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej osoby dorosłej w każdym autobusie. 8. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie, dopuszczonym do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. 9. Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usług przez wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości. 10. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia. 11. Średnia dzienna ilość km dowozów wraz z odwozami wynosi około 666 km. Część II – Dowóz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Szymanowie i dzieci niepełnosprawnych do SOSW dla dzieci niesłyszących w Olsztynie od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r. 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych i ich odwiezienie wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Szymanowie oraz dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Zajezierze 30 do SOSW dla dzieci niesłyszących w Olsztynie. 2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę osoby dorosłej przewożonym dzieciom i uczniom niepełnosprawnym, przy czym Wykonawca uwzględni wytyczne dyrektorów szkół/placówek w sprawie zatrudnienia opiekunów oraz inne uwagi dotyczące dowozu zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ. 3. Środki transportu powinny być oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych i przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Jeżeli w danej szkole/placówce będzie dziecko i uczeń niepełnosprawny ruchowo, bądź większa liczba takich osób, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy dostosowania pojazdu lub pojazdów do przewozu takich osób, tj. wyposażenia w windę lub najazd oraz specjalnego umocowania na wózki inwalidzkie wraz z atestem. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy. 5. Zamawiający zastrzega sobie wcześniejsze rozwiązanie umowy w przypadku rezygnacji ucznia z kontynuowania nauki szkolnej w wyżej wymienionym ośrodku. 6. Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usługi przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości. 7. Wykonawca zapewnia najwyższy poziom usług, sprawność techniczną pojazdu, a także odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy i opiekuna, który musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej. 8. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonego ucznia powstałe w związku z realizacją zamówienia. 9. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia ucznia pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonego przewozu. 10. Przewidywaną liczbę dzieci i uczniów niepełnosprawnych ,oraz adresy zamieszkania dzieci i uczniów niepełnosprawnych określa Załącznik nr 7. 11. Średnia dzienna ilość km dowozów wraz z odwozami wynosi około 404 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla cześć I i II - Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję/zezwolenie/licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym( Tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm. ). Zamawiający wymaga uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. o ile wynika to z odrębnych przepisów. Dla części I - Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w transporcie krajowym umożliwiających dowóz dzieci na podstawie biletów miesięcznych z terenu gminy Małdyty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wg Załącznika Nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach