Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2024/2025

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-436 Pilica, Senatorska 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326735038 , fax. 326735038
  • Data zamieszczenia: 2024-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy
    Senatorska 17
    42-436 Pilica, woj. śląskie
    tel. 326735038, fax. 326735038
    REGON: 272789360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeaspilica.e-bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2024/2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz i odwóz uczniów i dzieci przedszkolnych do Szkoły Podstawowej nr 1, Przedszkola w Pilicy i Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzwono-Sierbowicach. Wykonawca zapewni w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 – jeden dowóz i trzy odwozy do:a) Szkoły Podstawowej nr 1 w Pilicy, ul. 17 Stycznia 2a, dla 164 uczniów z następujących miejscowości:1. Smoleń - 152. Złożeniec - 83. Kocikowa - 464. Pilica - 125. Sławniów - 316. Dobra Kolonia - 177. Dobra - 188. Biskupice - 79. Pilica, Engliszówka - 10b) Przedszkola w Pilicy, Senatorska 17 dla 16 dzieci, z następujących miejscowości:1. Kidów - 12. Kocikowa - 53. Sławniów - 24. Dobra - 35. Dobra Kolonia - 26. Złożeniec - 3c) Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzwono-Sierbowicach dla 98 uczniów, z następujących miejscowości:1. Dzwonowice - 262. Sierbowice - 153. Szyce - 274. Kidów - 45. Siadcza - 106. Solca - 167. Jasieniec - 0Potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia to, co najmniej 4 autobusy z 60 miejscami siedzącymi oraz 1 autobus z 20 miejscami siedzącymi.Dowóz i odwóz uczniów i dzieci przedszkolnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wierbce.Wykonawca zapewni w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 – jeden dowóz i trzy odwozy do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wierbce – dla 207 uczniów z następujących miejscowości:1. Sławniów - 262. Cisowa - 213. Kleszczowa - 444. Wierzbica - 215. Dobraków - 596. Przychody - 207. Wierbka - 158. Podleśna - 1Potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia to, co najmniej 2 autobusy z 50 miejscami siedzącymi oraz 1 autobus z 60 miejscami siedzącymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:a) dla I części zamówienia - 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych),b) dla II części zamówienia – 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancji bankowych,d) gwarancji ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024 r. poz.419).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Wolbromiu nr rachunku 69 84500005 0040 0400 0039 0020, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu ZEAS.261.1.2024 na dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2024/2025. Część (I lub/i II) zamówienia”4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczenia, jako ostateczny termin składania ofert).5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.8. Okoliczności zwrotu wadium lub jego przepadku określa ustawa PZP.9. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie OC, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość oferty i przedstawi Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony,d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:- dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia:- dla części I zamówienia, co najmniej 4 autobusy o liczbie 60 miejsc siedzących, 1 autobus o liczbie 20 miejsc siedzących,- dla II części zamówienia, co najmniej 2 autobusy o liczbie 50 miejsc siedzących i 1 autobus o liczbie 60 miejsc siedzących,- przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykaz usług powinien obejmować okres prowadzenia działalności i zawierać wartości, przedmioty, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów przekłada oświadczenie obejmujące powyższe informacje. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Warunek udziału będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 (trzech) lat lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonał usługę o wartości:- dla części I Zamówienia, co najmniej 200 000,00 złotych,- dla części II Zamówienia, co najmniej 140 000,00 złotych.W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów na należyte ich wykonanie.Uwaga!W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość usług się sumuje.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania załącznik nr 2a.5. W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego aktualny na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach