Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych na terenie Gminy Iwaniska wraz z opiekunem w 2021 roku”

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iwaniskach ogłasza przetarg

  • Adres: 27-570 Iwaniska, ul. Opatowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 601 175 , fax. 158 601 175
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iwaniskach
    ul. Opatowska 25
    27-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 601 175, fax. 158 601 175
    REGON: 11768820000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwaniska.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych na terenie Gminy Iwaniska wraz z opiekunem w 2021 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych na: • dowóz uczniów do Publicznych Szkół w Iwaniskach - Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Ujeździe, Publicznej Szkoły Podstawowej w Mydłowie w 2021 roku oraz do Ośrodka Rehabilitacyjnego „Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu, Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jałowęsach, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemienicach Zadanie nr 1 a) Dowóz i odwóz uczniów na trasie I Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej na trasie: • Iwaniska, Kamienna Góra, Gryzikamień, Łopatno, Marianów, Dziewiątle - Szkoła Filialna Wygiełzów, Kamienna Góra - PSP Iwaniska, • Iwaniska, Sobiekurów, Wojnowice, Planta1, Planta 2 - PSP Iwaniska. • dwa kursy i dwa powroty Ilość kilometrów dziennie - 150 km. Łączna ilość uczniów na trasie I - 59 uczniów b) Dowóz i odwóz uczniów na trasie II: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: • Iwaniska- Wzory, Zielonka, Skolankowska Wola. Jastrzębska Wola, Łagowica Stara, Jastrzębska Wola, Wola Skolankowska, Zielonka, Wzory, Stobiec Górny, Stobiec Dolny, Stobiec, Zaldów - PSP Iwaniska. • dwa kursy i dwa powroty Ilość kilometrów dziennie - 130 km. Łączna ilość uczniów na trasie II – 56 uczniów c) Dowóz i odwóz uczniów na trasie III: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: • Iwaniska, Krępa, Tęcza – PSP Iwaniska- Ujazd, Kopiec, Kamieniec, Kamieniec Kolonia, Przepiórów. Krasków, Garbowice, Borków wieś , PSP Mydłów, Boduszów, Mydłowiec, Kaczyce – PSP Mydłów, Boduszów , Krępa Dolna, Krępa Górna – Tęcza, PSP Iwaniska • dwa kursy i dwa powroty. Ilość kilometrów dziennie - 160 km. Łączna ilość uczniów na trasie III – 80 uczniów d) Dowóz i odwóz uczniów na trasie IV: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: • Iwaniska, Kopiec 1, Kopiec 2, Kujawy, Radwanówek , Radwan1, Radwan 2, Toporów, PSP Ujazd, Haliszka, PSP Iwaniska • dwa kursy i dwa powroty. Ilość kilometrów dziennie - 120 km. Łączna ilość uczniów na trasie IV – 66 uczniów Zadanie nr 2 a) Dowóz i odwóz uczniów na trasie V: • Dowóz i powrót dzieci i młodzieży szkolnej na trasie: • Wygiełzów, Kujawy, Przepiórów (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego „Radość Życia „dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu. Ilość kilometrów dziennie - 160 km. Łączna ilość uczniów na trasie V – 3 dzieci b) Dowóz i odwóz uczniów na trasie VI: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: • Planta, Łagowica Nowa, Kopiec, Garbowice Kolonia (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jałowęsach, Gmina Opatów. Ilość kilometrów dziennie - 92 km. Łączna ilość uczniów na trasie VI – 5 uczniów c) Dowóz i odwóz uczniów na trasie VII: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: • Iwaniska, Przepiórów, Ujazd, Łopatno, Iwaniska, Wojnowice (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemienicach, Gmina Sadowie Ilość kilometrów dziennie - 144 km. Łączna ilość uczniów na trasie VII – 7 uczniów Uwaga 1: Zamawiający zastrzega sobie dowóz dzieci w bezpośredni rejon placówek oświatowych oraz wymaga od wykonawcy dostosowania godzin dowozu i odwozu do zajęć szkolnych w poszczególnych placówkach. Zamawiający zastrzega sobie maksymalny czas na podstawienie pojazdu zastępczego (serwis) wynoszący 1 godzinę i 15 minut. UWAGA 2: − Dla wskazanych tras regularnych w poszczególnych zadaniach należy określić dla każdej z tras cenę biletu miesięcznego dla jednego ucznia oraz wartość sumaryczną biletów miesięcznych dla wszystkich tras dla ilości uczniów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. − Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez zaoferowanie dowozów i odwozów w ramach świadczonych przewozów regularnych komunikacji zbiorowej. Wymagania minimalne to przejazdy na wyznaczonych trasach w ilości minimum dwa zgodnie z rozkładem w godzinach rannych przed rozpoczęciem zajęć oraz zgodnie z rozkładem w godzinach popołudniowych. − Przewozy należy dostosować do rozkładu zajęć w szkole, Przewoźnik otrzyma od Zamawiającego na dziesięć dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca aktualny terminarz przejazdów z uwzględnieniem wskazanych powyżej ilości dowozów i odwozów. Na podstawie otrzymanego terminarzu wykonawca w terminie trzech dni od dnia otrzymania terminarza przedłoży zamawiającemu do akceptacji dobór tras, który będzie uwzględniał najbardziej optymalne rozwiązanie, gdzie głównym kryterium doboru będzie najkrótsza odległość. − W przypadku zmian w pracy szkoły (np. odrobienie dnia pracy szkoły w sobotę, rekolekcje, uroczystości szkolne, egzaminy) zmiana terminu oraz godzin przewozu dzieci nastąpi automatycznie po zgłoszeniu tego faktu przez Dyrektora Szkoły − Wykonawca który będzie świadczył usługi regularne otwarte w umowie cena będzie określona jako wartość za bilety miesięczne na poszczególnych trasach. Uwagi związane z realizacją usługi: • Dowóz i odwóz odbywać się będzie począwszy od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Okres świadczenia usługi może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno – wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022. • Dowóz do szkół – do godz. 8:00. • Odwóz ze szkół należy uzgodnić z dyrektorami i kierownikami szkół. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowozu i odwozu. • Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. • Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. • Usługa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. • Rozliczenia tytułem zakupowanych biletów miesięcznych – Zamawiający będzie dokonywał rozliczenia za bilety miesięczne w oparciu o faktyczne ilości uczniów w danym miesiącu korzystających z przejazdów. • Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna podczas przejazdów dzieci (opiekunem nie może być kierowca) • Wdrożone i certyfikowane procedury gwarantujące powtarzalność systemowego podejścia do wymogu bezpieczeństwa przewozowych usług odpowiadającym normom określonym w Rozporządzeniu (WE) Nr. 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie krajowego i drogowego transportu pasażerskiego". Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku, kończącego trasę. Zamawiający informuje, że przy realizacji zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana ilość uczniów są wielkością maksymalną, którą należy przyjąć do obliczenia oferty cenowej. Gwarantowana ilość biletów która zostanie zamówiona i odebrana to 50% wartości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r., poz. 2140) Dla Zadania nr 2: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Dla Zadania nr 1: pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 80 miejsc siedzących. W wykazie należy podać; • Markę samochodu, typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednego zadania. Dla Zadania nr 2 Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach