Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Lamkach, Szkoły Podstawowej w Daniszynie i Publicznego Przedszkola w Daniszynie, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.

Gmina Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062/7351190
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Wielkopolski
    Aleje Powstańców Wielkopolskich 12 12
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062/7351190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Lamkach, Szkoły Podstawowej w Daniszynie i Publicznego Przedszkola w Daniszynie, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów w okresie 02 stycznia 2013r. do 28 czerwca 2013r. do Zespołu Szkół w Lamkach, Szkoły Podstawowej w Daniszynie i Publicznego Przedszkola w Daniszynie oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych - wg załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Liczba uczniów do przewiezienia: 60 osób. Przewozy realizowane jednym autokarem na wszystkich trasach przejazdu. Szczegółowy harmonogram przejazdu na trasach przewozu zawiera załącznik nr 6 na poszczególne dni tygodnia: poniedziałek - piątek. 2. Sposób wykonania zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego, począwszy od 02 stycznia 2013r. do 28 czerwca 2013r. W przypadku zmian w organizacji roku szkolnego zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania dowozu w danym dniu o czym powiadomi wykonawcę na 10 dni przed przewidywaną zmianą. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. USŁUGI. 4. Wspólny słownik zamówień (CPV) CPV: 60.13.00.00-8 - usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 5. Termin wykonania zamówienia - systematyczne dowozy, - począwszy od dnia 02 stycznia 2013r. do 28 czerwca 2013r. 6. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowwielkopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach