Przetargi.pl
Dowóz uczniów do oddziału zerowego i szkoły podstawowej w Bażynach oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2020/2021 na podstawie imiennych biletów miesięcznych z niżej wymienionych miejscowości: Zadanie nr 2: z miejscowości Orneta, Drwęczno, Klusajny, Bażyny, Dąbrówka, Osetnik, Chwalęcin, Augustyny, Krzykały

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (55) 221 02 00, , fax. (55) 221 02 10
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (55) 221 02 00, , fax. (55) 221 02 10
    REGON: 52649800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do oddziału zerowego i szkoły podstawowej w Bażynach oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2020/2021 na podstawie imiennych biletów miesięcznych z niżej wymienionych miejscowości: Zadanie nr 2: z miejscowości Orneta, Drwęczno, Klusajny, Bażyny, Dąbrówka, Osetnik, Chwalęcin, Augustyny, Krzykały
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie uczniów do oddziału zerowego i szkoły podstawowej w Bażynach oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2020/2021 na podstawie imiennych biletów miesięcznych z niżej wymienionych miejscowości: Zadanie nr 2: z miejscowości Orneta, Drwęczno, Klusajny, Bażyny, Dąbrówka, Osetnik, Chwalęcin, Augustyny, Krzykały 2) Planowana liczba uczniów objętych dowożeniem na wszystkich trasach – 70 3) Dowożenie uczniów realizowane będzie ramach przewozów regularnych (na podstawie imiennych biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 58 ze zm.), 4) Prawo opcji Zamawiający przewiduje na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp zgodnie z prawem opcji, dodatkowy zakres wykonywania usługi, polegający na świadczeniu usługi dowozu uczniów poza termin realizacji zamówienia podstawowego. Minimalny gwarantowany poziom zamówienia, zostanie zrealizowany w okresie czterech miesięcy tj. od 1 września 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku w ramach zamówienia podstawowego, Część objęta prawem opcji obejmuje świadczenie usługi dowozu uczniów, która może być realizowana w okresie kolejnych sześciu miesięcy tj od dnia 1 stycznia 2021 roku do dnia 25 czerwca 2021 roku Realizacja zakresu usług w terminie przewidzianym prawem opcji uzależniona jest od przedłużenia terminu wejścia w życie art. 78, art. 79 ust.1 i 2 oraz art.87 ust.1 i 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 2475 ze zm.) 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wykazał, że: -posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2019, poz. 58 ze zm.). Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną , nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Formularz Cenowy sporządzony wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ (jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 5) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ (jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 6) Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 9 do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 7) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach