Przetargi.pl
Dowóz szkolny dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wadowice Górne do placówek oświatowych w roku szkolnym 2009/2010

Gmina Wadowice Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 39-308 Wadowice Górne, Wadowice Górne 116
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6826203 , fax. 014 6826204
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Górne
    Wadowice Górne 116 116
    39-308 Wadowice Górne, woj. podkarpackie
    tel. 014 6826203, fax. 014 6826204
    REGON: 85166123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowicegorne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz szkolny dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wadowice Górne do placówek oświatowych w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów / taborem wykonawcy + 1 autobus zamawiającego oddany wykonawcy w użyczenie/ do Publicznego Gimnazjum w Wadowicach Górnych - 6 tras i Szkół Podstawowych przy tych trasach oraz dowóz uczniów do szkół specjalnych - 2 trasy . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz złożą określone w SIWZ dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemną propozycję ceny brutto za 1 km przewozu własnym transportem. Pisemną propozycję ceny brutto za 1 km przewozu użyczonym przez Gminę ( Gimbusem ) na warunkach określonych we wzorze załączonej umowy / zał. Nr 3 /. Pisemną propozycję ceny brutto za 1 km przewozu wraz z opiekunem (w cenę powinien zostać wliczony koszt zatrudnienia opiekuna ) dla tras wymienionych w zadaniu drugim. Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm. ) Pisemne oświadczenie o akceptacji warunków i wymagań zawartych w specyfikacji i przyjęcie ich bez zastrzeżeń. W formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakie posiada wykonawca. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli pojazdów, potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zmówienia (aktualne przeglądy pojazdów). Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowicegorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach