Przetargi.pl
Dowóz osób z terenu gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w 2020 roku.

Środowiskowy Dom Samopomocy w Orzeszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Orzeszki, Orzeszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 623 21 75 , fax. 89 623 21 75
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Orzeszkach
    Orzeszki 3
    12-114 Orzeszki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 623 21 75, fax. 89 623 21 75
    REGON: 28045509000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/sdsorzeszki.bipstrona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz osób z terenu gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz osób z terenu gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w 2020 roku. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 60.13.00.00-8 – usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie i odwożenie około 45 osób na trasach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ . 4. Świadczenie usługi polegającej na dowożeniu z miejsca zamieszkania do ŚDS w Orzeszkach i odwożeniu do miejsca zamieszkania. Przewozy odbywać się będą według projektu dowozu stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Dane zawarte w załączonym projekcie należy traktować orientacyjnie, ponieważ mogą ulec modyfikacjom z powodu zmian w zakresie uczestnictwa w zajęciach (zmianie może ulec liczba osób dowożonych, liczba kilometrów, a także miejscowości z których realizowany będzie dowóz). UWAGA Zmianie (zmniejszeniu) ulec może także liczba kilometrów oraz liczba tras! 5. Pod pojęciem “dowożenie” rozumie się: dowożenie osób z miejsca zamieszkania do ŚDS i odwożeniu do miejscu ich zamieszkania w dni pracy ŚDS (ok. 240 dni w roku 2020). 6. Zamawiający zapewnia opiekuna na każdej trasie, który zapewni warunki bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu osób. 7. Godziny świadczenia usługi: 06:45 – 08:00 – zbieranie osób z miejsc zamieszkania oraz przywóz do ŚDS w Orzeszkach 14:00 – 15:30 – odwóz z ŚDS w Orzeszkach do miejsc zamieszania. 8. Przewozy odbywać się będą trzema pojazdami. Na trasie nr 1 na minimalną liczbę miejsc 25 i maksymalną 30 miejsc, na trasie nr 2 na minimalną liczbę miejsc 20 i maksymalną 30, na trasie nr 3 na maksymalną liczbę miejsc 9. Pojazdy muszą być wyposażone w wejście dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz posiadać miejsce na wózek inwalidzki. 9. W okresie zimowym pojazdy te muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać lód i nie mogą być one śliskie. 10. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi ww. wymagania, posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy, właściwy stan techniczny pojazdów zgodnie z przepisami prawa oraz specjalistyczne oznakowanie (przewóz osób niepełnosprawnych). 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezzwłocznie zastępczego środka transportu w przypadku awarii własnego pojazdu. Pojazd ten musi spełniać właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 12. Powyższe zakresy usług są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia mniejszej ilości poszczególnych usług lub zwiększenia ilości w zależności od bieżących potrzeb ŚDS. 13. Przewiduje się dodatkowe wyjazdy na konkursy, przeglądy, których termin będzie uzgadniany z Wykonawcą z wyprzedzeniem. 14. Przewidywane ilości poszczególnych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy. 15. Szczegółowe ustalenia tras dowozu osób, godzin przyjazdu, odjazdu pojazdów zostaną dokonane przed przystąpieniem do realizacji usługi wspólnie z Kierownikiem ŚDS w Orzeszkach i Wykonawcą. Trasy będą ustalane tak, aby przewóz osób odbywał się przy maksymalnej minimalizacji kosztów oraz mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania osób w podróży. 16. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób podczas wykonania usług przewozu. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 17. Wykonawca musi realizować niniejszy przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty;2) wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom niebędącym podmiotami, na których zasoby powołuje się Wykonawca – zał. nr 10 do SIWZ 3) zaakceptowany podpisem wzór umowy - zał. nr 11 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach