Przetargi.pl
Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lidzbark

Gmina Lidzbark ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, Sądowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 961 505 , fax. 236 962 107
  • Data zamieszczenia: 2017-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark
    Sądowa 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 961 505, fax. 236 962 107
    REGON: 13037794200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lidzbark
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie uczniów do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy oraz odwozie uczniów z placówek do miejsc zamieszkania - „Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lidzbark”. 2.Zamówienie zostało podzielone na 2 części, a ich zakres obejmuje: a) Część nr 1 - Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lidzbark na drogach publicznych b)Część nr 2 – Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lidzbark na drogach nie będących drogami publicznymi 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest: a)Dla części nr 1 w załączniku nr 1 do SIWZ i zawiera orientacyjną ilość osób (ilość zakupionych biletów miesięcznych szkolnych) oraz miejscowości objęte usługą dowozu/odwozu uczniów do/z takich placówek jak: Szkoła Podstawowa w Bryńsku, Szkoła Podstawowa w Kiełpinach, Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Wąpiersku, Szkoła Podstawowa w Lidzbarku, Szkoła Podstawowa w Dłutowie, Gimnazjum w Dłutowie, Gimnazjum w Lidzbarku oraz Przedszkole Miejskie w Lidzbarku. b)Dla części nr 2 w załączniku nr 2 do SIWZ i zawiera orientacyjną ilość osób oraz miejscowości objęte usługą dowozu/odwozu uczniów do/z takich placówek jak: Szkoła Podstawowa w Słupie, Szkoła Podstawowa w Bryńsku, Szkoła Podstawowa w Kiełpinach, Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Wąpiersku. 4.Liczba uczniów określona w załącznikach oraz ilość kilometrów służy jedynie jako wartości orientacyjne do kalkulacji ceny i przygotowania oferty, wartości te mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania w trakcie obowiązywania umowy. 5. Zamawiający zastrzega prawo wprowadzenia zmian w zakresie zmniejszenia ilości kilometrów, liczby dzieci, godzin odwożenia i dowożenia, a także prawo zmniejszenia oraz wskazania dodatkowych miejsc przystankowych, w zależności od liczby uczniów w danej szkole i organizacji roku szkolnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustala wadium na: a)Część Nr 1 przedmiotu zamówienia – Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lidzbark na drogach publicznych w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) b)Część Nr 2 przedmiotu zamówienia - Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lidzbark na drogach nie będacych drogami publicznymi w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 07 8215 0006 2001 0000 0941 0042 z dopiskiem „ nazwa Wykonawcy,nr sprawy: BiGK.271.1.11.2017 cz. 1 / cz. 2”. 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6.Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zamawiającego) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu beneficjenta, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu beneficjenta z żądaniem zapłaty). 7.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie- art. 46 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie – art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument wadium w oryginale - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna. 2. Oświadczenie własne o posiadaniu lub dyspozycji autobusami, pojazdami przeznaczony do realizacji zamówienia 3.Pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa, potwierdzające posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, również w sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców). 4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji danych zasobów. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej http://bip.umig.lidzbark.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach